Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

49

mandag, 13. september 2004, 19:56

Tak.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

50

mandag, 13. september 2004, 20:00

Ingen problem :D

51

mandag, 13. september 2004, 20:55

Hvordan får jeg Noia 2.0 extreme til at virke? Kan ikke installere det, da den siger jeg skal have 10 eller 10+ af FireFox installeret.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

52

mandag, 13. september 2004, 21:04

Sagde den også ved mig, så opgraderede jeg til 9.3 - så duede det.. :s

53

mandag, 13. september 2004, 21:05

Well jeg bruger så 9.3 nu...

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

54

mandag, 13. september 2004, 21:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Well jeg bruger så 9.3 nu...

Heh... det var heller ikke det jeg gjorde når jeg tænker mig om :D

Jeg trykkede på other versions, så kom dette frem: http://update.mozilla.org/themes/moreinf…2&page=releases

Hvor jeg så valgte 2.73 ;)

55

mandag, 13. september 2004, 22:22

Citeret

Hvordan får jeg Noia 2.0 extreme til at virke? Kan ikke installere det, da den siger jeg skal have 10 eller 10+ af FireFox installeret.

Weird, jeg brugte da Noia 2.0 Extreme da jeg havde version 8, og det virker også fint her i den første version af 9'eren... mystisk :/

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550

56

mandag, 13. september 2004, 22:24

Hentede den der 2.73. Virker fint. Men kan bedst li' std. FF Theme :) Synes det er dejligt hvidt :)

57

mandag, 13. september 2004, 22:43

Citeret

Hentede den der 2.73. Virker fint. Men kan bedst li' std. FF Theme :) Synes det er dejligt hvidt :)

Ellers er der også nogle nice nogle der hedder Qute og Orbit Grey hvis jeg husker rigtigt ;)

58

mandag, 13. september 2004, 22:53

Avant styrer! Har haft mozilla men synes ikke om det!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

59

mandag, 13. september 2004, 23:53

Designmæssigt vinder Mozilla over Avant sy's jeg. Den indbyggede google searchbar er også dejlig. Desuden er browservinduet meget større ved Mozilla end ved Avant. En ting jeg selv går pænt meget op i.

Har heller ikke delay på, når jeg scroller pages. Virker derfor hurtigere.

60

tirsdag, 14. september 2004, 11:27

Sikkert sagt før...

Firefox er en glimrende browser, dog er det ikke alle folk med hjemmesider som tænker på brugerne af andre browsere end IE, uheldigvis.

Ellers er det en standalone version af browseren i mozilla. Og kan derfor også foreslå Thunderbird, som er en standalone version af mailprogrammet.

61

tirsdag, 14. september 2004, 13:19

Firefox 1.0 PR blev udgivet i dag ;)

62

tirsdag, 14. september 2004, 13:20

PR? Public Relations?

Er det bare den nyeere version af 9.3 ?

63

tirsdag, 14. september 2004, 13:50

http://newz.dk/forum/item/31242/ - PR = Preview Release... Den du har er jo kun 0.9.3 så ja, det er en nyere version, men nok ikke færdig lavet...

64

tirsdag, 14. september 2004, 13:51

Venter til den er færdig så :)

65

tirsdag, 14. september 2004, 14:34

Citeret

Venter til den er færdig så :)

Ja, det samme her :)

66

tirsdag, 14. september 2004, 16:03

Kører fint her.

En meget sød feature er at den laver baggrunden i adresselinien gul, når du går ind på en sikker side ;)

og funktionen med masterpassword er også ganske cool

67

tirsdag, 14. september 2004, 18:22

Citeret

Designmæssigt vinder Mozilla over Avant sy's jeg. Den indbyggede google searchbar er også dejlig. Desuden er browservinduet meget større ved Mozilla end ved Avant. En ting jeg selv går pænt meget op i.

Et andet lille trix som firefox kan er at man ka skifte googlebar'en ud med en anden hvis man vil, man kan så vælge mellem flere, har selv Google, Astalavista og Wikipedia liggende :)

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
PSU Corsair RM550

68

tirsdag, 14. september 2004, 22:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus

Citeret

Et andet lille trix som firefox kan er at man ka skifte googlebar'en ud med en anden hvis man vil, man kan så vælge mellem flere, har selv Google, Astalavista og Wikipedia liggende :)

Generelt er det bare pisse smart, kan vi ikke blive enige om det :D

69

tirsdag, 14. september 2004, 22:20

Google is da best ... :)

70

tirsdag, 14. september 2004, 22:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Citeret

Dunno :)

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
PSU Corsair RM550

71

tirsdag, 14. september 2004, 23:31

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Dunno :)

Mente Mozilla generelt, hvis det skulle skabe nogen tvivl :)

72

tirsdag, 14. september 2004, 23:39

Citeret

Firefox er en glimrende browser, dog er det ikke alle folk med hjemmesider som tænker på brugerne af andre browsere end IE, uheldigvis.

De kunne jo bare programmere deres browser ordenligt ... ;) ... Netop så den virkede optimalt til det som den er beregnet til... :))

Men ja, ellers er den da glimrende... ;)

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

ASRock Z170 Extreme4

Det er nu blevet tiden til, at vi skal have kigget lillebroderen til det her på Tweak.dk for nyligt testede Z1
Læs Mere

SafeHome alarmsystem

Når man nu har for mange tusinde kroners hardware stående inde på sit værelse, ville det måske være en god ide
Læs Mere

SteelSeries Siberia X300

Denne gang har vi fået fingrene i det nyannoncerede og nylancerede SteelSeries Siberia X300 headset, designet
Læs Mere

ASUS lancerer nyt hårdført TUF Sabertooth Z170 bundkort

The Ultimate Force, eller TUF, som ASUS' hårdføre serie af bundkort også kaldes, både ser og føles hårdføre. D
Læs Mere

CCleaner klar til Windows 10

CCleaner er en af de mest populære rensningsprogrammer til Windows, og det er nu klar til Windows 10. Det bliv
Læs Mere

Raumfeld lancerer ny Hi-Fi soundbar

Vi har før stiftet bekendtskab med Raumfeld, og hvem ved? Måske får vi snart selskab af dem igen. De har i hve
Læs Mere

Her er Dells nye 27 tommer G-Sync skærm

Dell melder sig nu på banen i kampen for at give gamerfolket det bedste grej at spille på. De har nemlig præse
Læs Mere

Få overblikket: Sådan gik torsdagen på Team Tweak

Vores Twitch-tog fortsætter med at køre i ekspresfart, og også i går var der fuld gang i Team Tweak. Læs med h
Læs Mere

TDC vil give danskerne 1 Gbps internet!

Tidligere har vi læst om, at man flere steder i USA har givet internetkunderne mulighed for at få gigabit inte
Læs Mere

Her er AMD's nye R9 Nano grafikkort

Så blev det endelig dagen, hvor AMD kunne løfte sløret for deres nye R9 Nano grafikkort. R9 Nano er skabt med
Læs Mere

Corsair går sammen med Team Dignitas om ny Sabre mus

Corsair har vi flere gange stiftet bekendtskab med her på Tweak.dk, og de er nu klar med en helt ny mus, der e
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.