1

søndag, 12. september 2004, 23:08

Jeg har, tror jeg nok, fået lagt at spil på min grafregner, men jeg aner ikke hvordan jeg åbner det .. :/

Jeg fatter nada af det TI skriver man skal gøre, og jeg kan ikke lige se noget sted hvor der står hvordan man gør.

For at det ikke skal være løgn, så virker TI's guide ikke, siden er simpelthen nede :(

Hjælp !!! :D

2

søndag, 12. september 2004, 23:15

Tryk [2nd] - Tryk på minus [-] dvs. [Var-Link].

Så skulle der være nogle mapper. Eller en der hedder MAIN

Det er muligt der er en masse lister, list1, list2, list3, list4 osv. Det afhænher hvad du har brugt lortet til tidligere. Men der skulle også være nogle navne. Bl.a. på de spil du har lagt ind. Fx har jeg noget der hedder polyons. Hvilket er et program der viser alle grundstoffer osv. Vælg et af disse ved tryk på ENTER .

Du kommer nu tilbage til startskærmen, hvor der fx vil stå: polyons(

- nede i indtastningsfeltet. Du skal blot afslutte parantesen med en )

Så launcher den programmet når du trykker ENTER

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

søndag, 12. september 2004, 23:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Tryk [2nd] - Tryk på minus [-] dvs. [Var-Link].

Så skulle der være nogle mapper. Eller en der hedder MAIN

Det er muligt der er en masse lister, list1, list2, list3, list4 osv. Det afhænher hvad du har brugt lortet til tidligere. Men der skulle også være nogle navne. Bl.a. på de spil du har lagt ind. Fx har jeg noget der hedder polyons. Hvilket er et program der viser alle grundstoffer osv. Vælg et af disse ved tryk på ENTER .

Du kommer nu tilbage til startskærmen, hvor der fx vil stå: polyons(

- nede i indtastningsfeltet. Du skal blot afslutte parantesen med en )

Så launcher den programmet når du trykker ENTER

Alt for nice ! skylder dig et eller andet :D Det virker :D :clap:

4

søndag, 12. september 2004, 23:28

np, du kan da skaffe en surround receiver :) Står lige og mangler :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

torsdag, 1. oktober 2009, 19:58

jeg har været inde i var linc og fået spillet frem med nede på linjen. jeg har også afsluttet med parentes men når jeg trykker enter skriver den bare done uden der sker noget... nogen der kan hjælpe? hilsen Thereaper

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.