Warcraft 3

  • Jeg spiller rigtig meget warcraft III, og nogle gange skifter jeg "verdensdele" sådan jeg f.eks spiller i asien. Men så er der noget der hedder "westfall" hvad er det? når jeg går derind og ind på b.net begynder den at update, og npår den er færdig står der noget underligt med at jeg mangler en fil:S Nogle der ved hvad det er?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Skal lige siges at jeg har prøvet det i både TFT og RoC, hvor der kommer det samme svar

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • westfall er blizzards beta-test-server. Når den er der, er det fordi de tester den nye version af spillet før de sender den helt ud. Grunden til den updater når du joiner er jo fordi du så henter beta vers.

  • Men hvorfor kan jeg ikk spille den?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Du kan også godt spille på serveren, hvis du blot lader den hente og installere beta'en. Når du så senere joiner en anden server (fx. northrend), så vil den hente den gamle version igen.
    Det skal lige siges at Westfall ikke kører hele tiden, men kun når de beta-tester. Grunden til du måske ikke har kunnet når du forsøger at joine, er at den ikke har været oppe at køre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Men hvorfor kan jeg ikk spille den?


    Har du installeret warcraft3 fra CD'en??? Eller har du kopieret det fra netværket???


    Pga det lyder som om du har kopieret mappen warcraft3 fra den ene til den anden PC... Eller bare har taget backup af den... Hehe,..

  • Jeg har skam installeret det fra cd'en;)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Hvad er dit acc i warcraft @ imp4ct? Hvis du da godt nok spiller det;) mit er IRL.SHaReD

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13