1

lørdag, 11. september 2004, 15:54

jeg sidder her og har siddet og undret mig i mange dage om hvordan det kan være at XP ikke vil aktiveres mere.

Det er en original version OEM der fulgte med denne SEJE 8) Medion computer.

den siger at jeg har aktiveret det tilladte antal gange, sig mig, må man nu ikke overclocke formatere skifte hardware mer?

gfx og ram er blevet skiftet og et modem er taget ud, samt en ny psu, men den gør jo ingen forskel i XP.

Så hvad gør jeg nu?

2

lørdag, 11. september 2004, 15:58

Du skal ringe til MS ... ;)

3

lørdag, 11. september 2004, 16:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

til deres aktivering via telefon og så snakke med en smart hotline medarbejder? :]

eller bare til Bill Gates :T

4

lørdag, 11. september 2004, 16:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

til deres aktivering via telefon og så snakke med en smart hotline medarbejder? :]

eller bare til Bill Gates :T

Du valger at gøre det via telefon, så indtaster du sådan et meget langt nummer i telefonem, derefter får du nok at vide, at det ikke kan genkendes :S , så bliver du omstillet til en medarbejder, der viderestiller dig til en robotstemme, der giver dig aktiveringsnummeret.

5

lørdag, 11. september 2004, 17:07

takker, jeg jokede bare i den anden post ;)

6

søndag, 12. september 2004, 10:01

Jeg tvivler det hjælper at kontakte dem da MS sux ang de ting.
Kender en som skiftede pc ud og ville aktivere sin Word igen , men det fik han ikke lov til da den var aktiveret på en anden pc , så han fortalte dem at han nu hentede en crack til det lille probs og de bare kunne henvende sig , hvilket de aldrig gjorde.
Men lad os vide om du får held med det.

The_Unforgiven

7

søndag, 12. september 2004, 10:06

Jeg har haft samme problem, men der var absolut ingen problemer med at få hjælp fra microsoft. :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

8

søndag, 12. september 2004, 11:12

ok, den havde også problemer sidste år, men lige pludselig kunne jeg aktivere igen, måske havde de restartet deres aktiveringsserver? ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.