The Sims 2, hvor meget kommer det til at koste?

  • Jeg er en af de heldige der har købt The Sims 2 VIP Boxen, og glæder mig self helt vildt til at få gamet en ordentlig omgang sims her den 17. september :P men er der nogen der ved hvor meget det kommer til at koste?? VIP boxen kostede jo kun 29,-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Bare en måde at udtrykke glæde over at ha købt spillet :P


    men du har jo ik købt spillet :P det udkommer først på fredag ;) du har købt vip boksen.. så får du lidt rabat på spillet af hvad selve vip boksen har kostet, men det gir jo det samme i sidste ende :crazyeyes:

  • Får man ikke noget ekstra? Ellers er det jo bare en smart måde for forhandlerne at se hvor mange de ca. skal bestille hjem.. Ganske snedigt, egentlig.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Får man ikke noget ekstra? Ellers er det jo bare en smart måde for forhandlerne at se hvor mange de ca. skal bestille hjem.. Ganske snedigt, egentlig.


    nej du får ikke noget ekstra bare fordi du har købt V.I.P boksen.. det eneste der ligger på den er nogen screenshots og nogen videoer..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    men du har jo ik købt spillet :P det udkommer først på fredag ;) du har købt vip boksen.. så får du lidt rabat på spillet af hvad selve vip boksen har kostet, men det gir jo det samme i sidste ende :crazyeyes:


    Er det ikk det man kalder overfortolkning?? :P
    Men bare spoler alt det sjove for mig :chain:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    nej du får ikke noget ekstra bare fordi du har købt V.I.P boksen.. det eneste der ligger på den er nogen screenshots og nogen videoer..


    Man får da os det der latterlige body shop med? Eller har de bare skrivet det på en måde så det lyder som om man får noget som andre ikk har?? :))

  • hvis det komme på fradag så tror da pokke jeg har været med til at pakke det hold da kæft hvor var der stres
    "(ja jeg er blevet meget træt af det på kun 2 dage!!!)" men det ga da lidt at pakke


    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    men du har jo ik købt spillet :P det udkommer først på fredag ;) du har købt vip boksen.. så får du lidt rabat på spillet af hvad selve vip boksen har kostet, men det gir jo det samme i sidste ende :crazyeyes:

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

    Rettet en gang, sidst af sniffer ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sniffer
    hvis det komme på fradag så tror da pokke jeg har været med til at pakke det hold da kæft hvor var der stres
    "(ja jeg er blevet meget træt af det på kun 2 dage!!!)" men det ga da lidt at pakke


    Er jeg den eneste der ikk forstod det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Er jeg den eneste der ikk forstod det?


    Du får rabat på spillet, fordi du har købt VIP boksen? men du får kun den rabat som vip boksen har kostet.. dvs. 30 kr eller hva du nu gav for den.. men det giver jo det samme i sidste ende.. du får bare lidt videoer, og nogen screenshots ekstra.. ka du forstå eller ska jeg skære dig ud i tern... jeg mener skære det ud i pap for dig :crazyeyes:

  • Quote

    Du får rabat på spillet, fordi du har købt VIP boksen? men du får kun den rabat som vip boksen har kostet.. dvs. 30 kr eller hva du nu gav for den.. men det giver jo det samme i sidste ende.. du får bare lidt videoer, og nogen screenshots ekstra.. ka du forstå eller ska jeg skære dig ud i tern... jeg mener skære det ud i pap for dig


    :P du glemte lige at se at der var en der havde quoted og så skrevet over quoten.. Ham med

    Quote

    hvis det komme på fradag så tror da pokke jeg har været med til at pakke det hold da kæft hvor var der stres


    Men ellers tak for den ekselente forklaring :))

  • Nogen der ved om det er en ny motor???


    Eller plukker de bare kunder for flere penge?? :))


    Jeg er sq ligeglad... Kunne forestille mig mange mænd var glade... Distrahere damen i et par timer og få lidt fred... Man kan jo ikke vinde...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Nogen der ved om det er en ny motor???


    Eller plukker de bare kunder for flere penge?? :))


    Jeg er sq ligeglad... Kunne forestille mig mange mænd var glade... Distrahere damen i et par timer og få lidt fred... Man kan jo ikke vinde...


    At dømme efter de screenshots og videoer jeg har set, vil jeg da meget stærkt gå ud fra at det er en helt ny engine.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP