Problemer med at browse midtdata.dk?

  • Nogen andre der får denne besked:


    "Du har tabt server forbindelsen !!!



    Dette skyldes som oftes, at brug af cookies er slået fra i din webbrowser.



    Af sikkerhedsmessige årsager afslutter serveren automatisk forbindelsen efter 60 min.



    Genetabler forbindelse til server Klik her "


    Når I prøver at klikke på et link på http://www.midtdata.dk


    Kan sagtens åbne main pagen, men når jeg prøver at gå videre får jeg den...


    Der skulle ikke være ændret på noget overhovedet i min cookie setup.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm. Virker fint her ... :))


    http://www.midtdata.dk/asp/ind…ri=Losdele&mainfunc=link&


    Well, har også fået den til at virke nu. Men det er nemlig heller ikke første gang i dag, at jeg får den...


    Det har vel ikke noget med sidefil forbrug at gøre? Fik nemlig at vide i går, at mit sidefil forbrug var blevet "for stort", eller hvad det nu er den warning siger.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    det er midtdata hvad havde du forventet


    Hovhov...hvad skal vi lige bruge det til? Ydermere er midtdata imo en fin forretning...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • 1st mail:
    I starten af august gik min computer istykker rimeligt hurtigt efter hindanden,
    det var strømforsygningen der var brændt af.


    Jeg har nu ca. 2 uger efter at jeg har fået den tilbage at temperaturen
    i strømforsygningen stiger gevaldigt hvis jeg har computeren helt lukket,
    hvis jeg derimod åbner venstre side så der er åben ind til bundkort osv
    så fobliver den "kold" men lige så snart jeg lukker den igen er den ved
    at brænde sammen.


    Der er ikke noget galt med min pc lige nu, men jeg skriver for at høre om
    i ved hvad det er der gør at den bliver så varm, for det lyder som om at
    der ikke kommer noget frisk luft in computeren hvis jeg lukker computeren


    De svarer
    Hej


    Et par kabinet kølere i din pc vil hjælpe, så der kan komme lidt luft igennem. Det vil hjælpe på dine varmeproblemer.


    Venlig Hilsen / Best Regards


    Midt-Data A/S
    Lundborgvej 13
    8800 Viborg


    (De vil så have penge for de kølere)


    2nd mail
    Det kan i sgu da ikke mene


    Så i mener at en computer jeg har købt HOS jer, som går i stykker på grund
    af PSU'en 2 gange med 1 uges mellemrum, og som nu er tæt på at kunne gå
    i stykker, men jeg kan lige og lige forhindre det.


    Og så siger i at jeg mangler nogle kabinet kølere som jeg selv skal betale
    for det syntes jeg er virkelig dårlig service det kan i da ikke byde folk
    der køber computere hos jer. Fejlen ligger hos jer så jeg skal da ikke bruge
    flere penge end jeg allerede har gjort for at få denne computer til at virke
    ordentlig


    Hvis det kan lade sig gøre vil jeg meget gerne tale med en chef for det
    syntes jeg ikke at i kan byde mig


    De svarer

    Hej


    Din strømforsyning burde ikke blive så varm at den brænder af pga. varme. Strømforsyningen sørger for at der kommer lidt koldt luft ind i pc´en.


    Venlig Hilsen / Best Regards


    Midt-Data A/S
    Lundborgvej 13
    8800 Viborg
    ------


    De snakker sgu kun udenom så de kan slippe for at betale, så i mine øjne er de en flok amatører, der ikke en gang gider at gøre en ordentlig indsats for at få en tilfreds kunde