dual view problem...

  • Når jeg skal se film vil jeg selv ikke se det på to skærme, og så skal jeg igennem 5 forskellige steder for at komme der til hvor jeg kan skifte skærmbilled til 1 skærm i stedet for to.


    er der ikke en måde man kan lave en genvej til deT ?... og en genvej tilbage igen?


    pft.

  • Jeg plejer at højreklikke på skærmen og vælger at skærmen skal deles op i to! kan ikke lige huske hvad der reelt står....(Har ikke lige sat skærm 2 til nu)!
    Og så kan jeg arbejde på skærm 1 mens konen ser video på skærm 2.
    Det eneste program (player) jeg har, der kan "maximere" på skærm 2 mens jeg arbejder på skærm 1 er Power-dvd. alle andre maximeres på min skærm 1?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Jeg plejer at højreklikke på skærmen og vælger at skærmen skal deles op i to! kan ikke lige huske hvad der reelt står....(Har ikke lige sat skærm 2 til nu)!
    Og så kan jeg arbejde på skærm 1 mens konen ser video på skærm 2.
    Det eneste program (player) jeg har, der kan "maximere" på skærm 2 mens jeg arbejder på skærm 1 er Power-dvd. alle andre maximeres på min skærm 1?


    okay, jeg har os splittet mit skrivebord på begge skærme, men må lige prøve med pwdvd ...

  • Øhh hvad er dit problem?
    Jeg tror jeg har misforstået noget?
    Hvis det er den med at du ikke kan maximere på sekunder skærm (2) så er power-dvd løsningen!
    Men kan bare ikke forstå hvorfor andre media-playere ikke kan dette....max belastende....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vandahl
    Øhh hvad er dit problem?
    Jeg tror jeg har misforstået noget?
    Hvis det er den med at du ikke kan maximere på sekunder skærm (2) så er power-dvd løsningen!
    Men kan bare ikke forstå hvorfor andre media-playere ikke kan dette....max belastende....


    Det jeg vil have, er en genvej til "skift fra horisontal dualview til single view på skærm 2" ... i stedet for at man skal 10 omveje for at komme til det ;)