Sikkerheds halløj i SP2

  • Kan nogen forklare mig hvorfor den siger status er ukendt for mit Norton antivirus 2003 ?? og har deaktiveret firewall da jeg er allerede bag en hardware firewall... men windows insistere på at fortælle mig det hver gang jeg booter op.. det samme med den fejl med virusprogrammet...


    og når jeg booter op og trykker på detder røde ikon, så står der at firewall er slået til =/ kikekr i indstillinger og der står den er slået fra... 1sek efter står der også at den er slået fra i sikkerhedsmenu tingen. lolda


    [Blocked Image: http://www.carstone.dk/sp2ffg.jpg]

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • forde norton ikke er anerkendt som antivirus program :P


    nej min gør det også en gang imellem mest når panda ikke når at starte op inden det der fine sikkerheds skidt


    og man kan ikke engang bede det om at genskanne.

  • mit norton antivirus 2003 virker godt nok med den nye sp2. Har du husket at opdatere norton antivirus, mener at have læst at man skal opdatere norton for eller virker det ikke sammen med sp2. har opdatere mit via liveupdate

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

    Rettet en gang, sidst af spaceman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spaceman
    mit norton antivirus 2003 virker godt nok med den nye sp2. Har du husket at opdatere norton antivirus, mener at have læst at man skal opdatere norton for eller virker det ikke sammen med sp2. har opdatere mit via liveupdate


    Fuldt opdateret, men har sat den til ikk at overvåge Firewall og Virusprogram mer... uuuunderligt program det SP2 nu har fixet..

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W