Antivirus Program

  • Jeg har i noget tid ikke kørt med noget antivirus program. Bruger zonealarm som firewall og onilnevirusscaner ved Trend Micro og Panda.


    Hvis jeg skal ud og købe virusscan, hvilket program? Norton, mcafee? gerne med lang gratis update, og lige et sted eller butik hvor det kan købes, tak

  • Norton, da det er det eneste jeg har prøvet :) Det fungerer ellers perfekt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houdini
    Jeg har i noget tid ikke kørt med noget antivirus program. Bruger zonealarm som firewall og onilnevirusscaner ved Trend Micro og Panda.


    Hvis jeg skal ud og købe virusscan, hvilket program? Norton, mcafee? gerne med lang gratis update, og lige et sted eller butik hvor det kan købes, tak


    Kan varmt anbefale Mcafee Internet Security Suite 6.0 - Virusscan - Firewall - Spamkiller - Privacy Service - det sparker sgu røv..


    Kig på edbpriser - software... ;)

  • jeg har købt den nye panda antivirus og må sige den funker meget fint.


    den tager alt det gjorde min norton ikke.

  • Har samme erfaring med panda, deres definitions er utrolig hurtigt updated. Men jeg tror det står mellem panda og mcafee, hvis ikke andre har nogle tilføjelser!?

  • Spark Norton af h-til! Mine forældres comp står lige nu på housecall og scanner, indtil videre er der fundet godt 1000 virusser, og Norton har ikke sagt en skid!


    Jeg bruger noget der hedder AVG 6.0 Anti Virus System. Gratis og godt :).


    Søg på Google eller sådan noget, der kan du finde det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Spark Norton af h-til! Mine forældres comp står lige nu på housecall og scanner, indtil videre er der fundet godt 1000 virusser, og Norton har ikke sagt en skid!


    Jeg bruger noget der hedder AVG 6.0 Anti Virus System. Gratis og godt :).


    Søg på Google eller sådan noget, der kan du finde det..


    Nu bruger jeg godt nok ikke Norton og har aldrig gjort det - men du skal sgu ikke bilde mig ind at et gratis virusscan program som AVG - er bedre end Norton - i hvert fald ikke et opdateret Norton - Det tror jeg simpelthen ikke på - Men hvis norton er så ringe så brug Mcafee - så kan de bare komme an... ;)

  • da jeg kørte med norton fik jeg tit virus uden den
    sage noget.


    og når den sage noget kunne det ikke gøre noget ved dem.


    har ikke haft virus siden jeg fik panda


    har testet med andre programmer for at se om noget skulle være smuttet igennem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Nu bruger jeg godt nok ikke Norton og har aldrig gjort det - men du skal sgu ikke bilde mig ind at et gratis virusscan program som AVG - er bedre end Norton - i hvert fald ikke et opdateret Norton - Det tror jeg simpelthen ikke på - Men hvis norton er så ringe så brug Mcafee - så kan de bare komme an... ;)


    Prøvede online virus scan på http://www.bitdeffender.com (eller sådan noget), http://www.antivirus.dk og http://housecall.trendmicro.com/ på en af mine venners comp, de fandt INTET. Så prøvede jeg det her AVG. Den fandt lige godt 1300 på deres. Hvor det meste af det var Blaster der havde kopieret sig rundt..


    edit: Og den var beskyttet af Norton normalt.

  • F-Secure Internet Security 2004. Det koster 500 kroner for 1 års licens det er det jeg bruger og det er supergodt! med indbygget firewall, email scanner og så scanner den ens filer løbende så du er extra beskttet...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Prøvede online virus scan på http://www.bitdeffender.com (eller sådan noget), http://www.antivirus.dk og http://housecall.trendmicro.com/ på en af mine venners comp, de fandt INTET. Så prøvede jeg det her AVG. Den fandt lige godt 1300 på deres. Hvor det meste af det var Blaster der havde kopieret sig rundt..


    edit: Og den var beskyttet af Norton normalt.


    Læs! jeg bruger trend micro aka. Housecall og panda online, vil ik bruge online LÆS!


  • Du står 100% inde for panda?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houdini


    Du står 100% inde for panda?


    det er det bedste antivirus program jeg har haft


    ligger faktisk ikke mærke til det der der
    andet end når det finder noget skidt

  • Jeg har nu aldig haft vrøvl med Trend Micro... Før havde jeg Panda og der fik jeg masser af vira ind... også koster Trend Micro kun det halve af Norton, Panda osv. 8)


    Pentium4 2,8b Ghz
    ASUS P4SDX
    Piont of Veiw GForce FX 5600XT 256 DDR
    2*120 GB Seagate Barrcuda
    Kingston 512 DDR pc2700

  • Quote

    Læs! jeg bruger trend micro aka. Housecall og panda online, vil ik bruge online LÆS!




    Øøøøøøøøøh - hvad med om du selv læste - Det han skriver er jo et svar til mig - og ikke til dig. Det ses jo tydeligt af HVAD det er han qouter på..... :roller: :roller:


  • Så forstår jeg ikke hvorfor Norton ligger så godt i diverse tests af virus programmer. Jeg kører Mcafee - og har altid gjort det - og jeg har aldrig fået noget som helst snavs ind - og jooooooooo det ved jeg med sikkerhed - eftersom jeg har lavet diverse online scans med jævne mellemrum - og får en jeg kender virus - så ryger hans disk i min PC - og så finder Mcafee altid det han har.


    Mcafee Internet Security Suite 6.0 kostede for et par måneder siden 449 kr. for et år - og fornyelsen af licens er så en del billigere. Fra f.eks. at få 30-40 spam mails om dagen - får jeg nu onkring 10 om ugen - og de ryger direkte i "blocked" - og jeg kan selv sætte reglerne op - Kan f.eks. sige at alle mails i et bestemt sprog ikke er tilladt - de ryger så direkte i skraldespand.


  • ok opret en tråd så han kan svare dig, det faktisk ret nemt

  • Quote

    ok opret en tråd så han kan svare dig, det faktisk ret nemt



    Åååårh hold da kæft din kegle - Hvem fanden tror du er....... :roller: :roller: - Hvis du selv tror du kan forhindre at folk skriver/svarer på andet end det der foregår i din egen lille verden - Så er du godt mere naiv end du har lov til... :lame: - og det er med garanti den sikre måde til IKKE at få noget som helst hjælp af andre brugere...

  • Vil lige fortælle, at jeg har brugt Norton i årevis og har aldrig været inficeret 8) Har også ind imellem, prøvet en del andre. Bl.a. Panda for nogle år siden. Det var pc ikke glad for :rolleyes: - den teede sig underligt og gik død en hel del gange. Det forsvandt da jeg fik Norton på igen. Ved så ikke om det er blevet rettet op siden. Da jeg holder mig til Norton Internet Security da den IMO, klarer det til UG 8)
    På arbejdet havde vi, indtil fornylig brugt AntiVir og AVG.(pga af at de var gratis) Dem vil jeg ikke anbefale, da de ikke klarede at holde vores 10 maskiner kørende virusfri. Det er de nu med Norton Corporated Edition, som er en version beregnet til netværk på arbejdspladser.
    Som det er nævnt andetsteds, så er Norton et af de programmer, som ligge i toppen - i så at sige alle tests/reviews.