Så er SP2 til XP endelig på DANSK

  • Taget fra dit link:


    Quote


    KLIK IKKE PÅ HENT, HVIS DU KUN SKAL OPDATERE EN ENKELT COMPUTER: En mindre, mere passende overførsel bliver snart tilgængelig på Windows Update. For at modtage denne overførsel skal du aktivere funktionen Automatiske opdateringer i Windows XP, så du kan modtage en optimeret overførsel af SP2. Besøg webstedet Beskyt din pc for at få yderligere oplysninger om modtagelse af Windows XP SP2.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Men ting har det med at komme lidt senere frem på W.U. Men 258 MB er en STOR størrelse.!!
    (Det skulle jeg nok have nævnt)

  • Har kørt med sp2 i et stykke tid, og det hele kører sgu okay, sikkerheden er ikke generende, da man kan slå det meste fra. Dog er den lidt "træls", inden man får indstillet det hele korrekt.

  • Så er der ingen problemer på hjemmefronten. Firewallen sam-ekststerer fint med min BullGuard antivirus og firewall. Jeg ser frem til at lave en PopUp test, med diverse autosurf programmer.


    Men jeg ser frem til det næste senarie, Zonealarm Pro + Mcafee 8.00i (som i forvejen er dømt ude af McAfee. Men virker)
    Men den installation må vente til i morgen

  • Har også lige installeret, og nu kan WinXP også regne rigtigt over 4295 Mhz. Lækkert, det har jeg ventet længe på.


    Sikkerhedscentret og pop-up blokker er da et rigtigt positivt initiativ IMO. Jeg har godt nok slået det fra, men "almindelige mennesker" (no offense) bliver da opmærksomme på at de løber en risiko ved ikke at køre med firewall, aut. opdateringer etc.


    Nå, så skal der testes. 8)

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Ved i om det kan afinstalleres igen?


    Lav et gendannelsespunkt inden du installere SP2, så kan du bare rulle tilbage dertil hvis du skulle fortryde...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Ved i om det kan afinstalleres igen?


    kan den godt - du skal bare sætte et flueben i en boks til at starte med

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    kan den godt - du skal bare sætte et flueben i en boks til at starte med


    Nemlig ;)
    --------------------------------------------------------------------
    Lav ikke et gendannelse punkt,de fylder af h... til...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Måske et overflødigt spørgsmål, men er den final?


    Den skulle jo først komme, på dansk, omkring den 14 sept. så vidt jeg husker.


    hvorfor skulle den ikke være final - de oversætter den jo ikke bare for sjov.
    Ja den er final - det er jo en nøjagtig kopi af US versionen der bare er oversat

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LarsK
    Har også lige installeret, og nu kan WinXP også regne rigtigt over 4295 Mhz. Lækkert, det har jeg ventet længe på.


    Sikkerhedscentret og pop-up blokker er da et rigtigt positivt initiativ IMO. Jeg har godt nok slået det fra, men "almindelige mennesker" (no offense) bliver da opmærksomme på at de løber en risiko ved ikke at køre med firewall, aut. opdateringer etc.


    Nå, så skal der testes. 8)



    NIce Larsk


    er den så også mere stabil, hvor højt kan du kommer?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hvorfor skulle den ikke være final - de oversætter den jo ikke bare for sjov.
    Ja den er final - det er jo en nøjagtig kopi af US versionen der bare er oversat


    Jeg spurgte nu også bare om den var final.
    Den danske udgave skulle som sagt først komme ca. den 14 sept, stadig så vidt jeg husker.


    Og nej de oversætter den ikke bare for sjov, men derfor kunne det jo godt være en beta, eller en RC.
    Man ved jo aldrig med M$. ;)


    Så vidt jeg er orienteret, er der vist lidt mere arbejde, end "bare" at oversætte teksten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Jeg spurgte nu også bare om den var final.
    Den danske udgave skulle som sagt først komme ca. den 14 sept, stadig så vidt jeg husker.


    Den må måske ikke komme før? :roller:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Og nej de oversætter den ikke bare for sjov, men derfor kunne det jo godt være en beta, eller en RC.
    Man ved jo aldrig med M$. ;)


    Der vil så vidt jeg ved aldrig komme en beta af noget på dansk. Det eneste sprog de bruger i beta test er engelsk (dog også nogle gange tysk)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Så vidt jeg er orienteret, er der vist lidt mere arbejde, end "bare" at oversætte teksten.


    Ja der laves sikkert lidt mere, men det er vist i småtings afdelingen. Vil ikke blive lavet det helt store som.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2


  • Nææh, det kan jeg heller ikke forestille mig.
    Men man skal passe på med at gøre processen alt for simpel. ;)