21

onsdag, 8. september 2004, 17:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile
Det er rigtigt at ATi-kort er lidt hurtigere i D3D-spil end de er i OpenGL-spil og omvendt for nVIDIAs vedkommende. Men den forskel der er mellem D3D og OpenGL-ydelse er så minimal at den er ligegyldig når der er klasseforskel mellem "ens" kort - f.eks. GF6800GT og Rx800Pro (hvor GT er en god del hurtigere)

I nogen spil er det lidt... Andre er det meget...

Men som jeg skrev... 3Dc understøtter KUN ATI...

22

torsdag, 9. september 2004, 19:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone
Øh? hva er det lige der er så vildt ved det så du får lyst til at annulere Xt800 ?

Mig bekendt er det kun de nye kort fra nVidia der understøtter SM3.0, hvilket de nye ATi kort ikke gør. Ret mig hvis jeg tager fejl .. :))

R520(FIDO) kommer til at have 300 millioner transistorer og understøtte PS3.0...

Men HL2 har skullet understøtte PS3.0 i lang tid... Dog kommer det først i en patch tror jeg...

Og udover det så bruger HL2 3Dc som KUN ATI kort har...

Så det med at det er optimeret tager i fejl... Deter NEMLIG optimeret til Nvidia kort... 80% af deres optimerings tid gik med Nvidia...

Underligt at Nvidia-kortene gør det så dårligt i Source-benchmarkene så...

Dårligt og Dårligt ved jeg nu ikke helt. Nu testede jeg mit 6800 Ultra og jeg fik en DEL flere FPS over det som testen mente jeg ville få. prøver lige og se om jeg kan finde det. Desuden skal du huske at Source er helt nyt der vil komme mange forbedringer drivere, opdatering o.s.v og desuden er Source stadig kun en Beta....

*EDIT* http://www.vr-zone.com/?i=1193&s=1

Mine testresultater:
A­thlon 64 3500+
2x512 PC3200 Mushkinram
­Asus A8V Bundkort
68­00 Ultra

1024 x 768 ALT i high
6 x AA
8 x AF

Average FPS 129.3

Laptop

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Fredsgaard" (09.09.2004, 19:10)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.