war3 - hjælp!

  • jeg er en war3-fan, så derfor plejer jeg at spille war3 frozen throne over nettet, men nu er der kommet en ny patch! men eftersom jeg ikke kan finde min cd mere, kan jeg ikke opgradere, fordi jeg har haft formateret min computer, og har så lagt war3 over på et andet drev... men når jeg så vil opdatere, så skriver den:
    Registry error loading key 'Warcraft III\InstallPath'
    Den angivne fil blev ikke fundet.


    så hvis nogen spiller war3 frozen throne, vil i så ikke være monster søde, og finde den fil et sted på jeres computer, og så sende den til mig over mail???

  • nej.. når jeg HAR download en update, men jeg kan ikke installere den, fordi den ikke ved hvor min war3 mappe ligger... derfor be´r jeg en herinde om, at sende deres???

  • jeg har prøvet begge dele... den mangler stadig den fil til hvor mit war3 ligger... kan du ikke sende din tunsnask???

  • Hej.. Du kan ikk opdatere wc3 hvis du fx har formateret eller flyttet det uden at geninstallere (Mener jeg)
    Det har som sagt noget med registreringsbasen at gøre.
    Men jeg har 'exportet' hele min blizzard entertaiment 'reg mappe' Den må du gerne få, og se om det virker..


    Og CD keyen ligger ikke deri ;)


    http://www.upit.dk/u/wc3.reg


    Men ved sgu ikk om det virker

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vemb
    jeg er en war3-fan, så derfor plejer jeg at spille war3 frozen throne over nettet, men nu er der kommet en ny patch! men eftersom jeg ikke kan finde min cd mere, kan jeg ikke opgradere, fordi jeg har haft formateret min computer, og har så lagt war3 over på et andet drev... men når jeg så vil opdatere, så skriver den:
    Registry error loading key 'Warcraft III\InstallPath'
    Den angivne fil blev ikke fundet.


    så hvis nogen spiller war3 frozen throne, vil i så ikke være monster søde, og finde den fil et sted på jeres computer, og så sende den til mig over mail???


    Det er pga dataen mangler i din regdatabase...


    Den der update du DL'er finder ikke spillet på din pc pga den leder i din reg database...


    Du må installere det fra din CD eller edit det ind selv...


    Havde selv det samme problem så det endte med jeg måtte købe en ny CD:(

  • Prøv denne her .reg fil, den virkede for mig.. Men husk lige at ændre den til din egen install patch, og cd drev.

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"