Hvad er det rigtige navne bag E-mail adressen

  • Jeg har et lille problem med en der ringer til mig hele tiden fra hemmeligt nummer på min mobil, jeg tror nok at jeg ved hvem det er, jeg har personens E-mail adresse. Jeg vil lige vide så meget om personen som muligt inden jeg kontakter vedkommende. Nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre

  • Hvorfor spørger du ikke bare når vedkommende ringer? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkp
    Jeg har et lille problem med en der ringer til mig hele tiden fra hemmeligt nummer på min mobil, jeg tror nok at jeg ved hvem det er, jeg har personens E-mail adresse. Jeg vil lige vide så meget om personen som muligt inden jeg kontakter vedkommende. Nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre


    Ikke så nemt. Jeg kan sidde her og sende en e-mail fra din adresse eller fra APG hvis det skulle være. Men hvis du kan svare tilbage på hans mail og han så svarer igen, så kan du jo prøve at søge på google efter den mail og se om der er nogle oplysninger tilknyttet til den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkp
    Jeg har et lille problem med en der ringer til mig hele tiden fra hemmeligt nummer på min mobil, jeg tror nok at jeg ved hvem det er, jeg har personens E-mail adresse. Jeg vil lige vide så meget om personen som muligt inden jeg kontakter vedkommende. Nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre


    Hvis det er et problem, så kontakt til teleudbyder og få sagen opklaret og evt. numret blokeret ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Nej, jeg emner godt at teleselskaberne kan blokere for opkald fra et bestemt nummer til et andet.. uden at genere anden aktivitet på nogle af numrene... men er ikke helt sikker.. Grill arbejder hos TDC... Det kan være han ved noget om det..


    De kan jo ikke blokere for et nummer som man ikke ved hvad er .. Der blev jo skrevet personen ringer fra hemmeligt nummer .. Og TDC registrerer IKKE hvem der ringer til dig ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Selvf. ved teleudbyderen hvem der har ringet .. Det kan de jo se, bare de har et tidspunkt.


    Nej .. Tro mig jeg har prøvet det .. En overgang ringede min fastnettelefon hver nat omkring klokken 2, og jeg snakkede med TDC .. Jeg blev pænt oplyst om, at de ikke registrerer hvem der ringer, for det må de ikke ..


    Så kan du sige hvad du vil .. Og hvis de ved det, så vil de ikke oplyse det ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nej .. Tro mig jeg har prøvet det .. En overgang ringede min fastnettelefon hver nat omkring klokken 2, og jeg snakkede med TDC .. Jeg blev pænt oplyst om, at de ikke registrerer hvem der ringer, for det må de ikke ..


    Så kan du sige hvad du vil .. Og hvis de ved det, så vil de ikke oplyse det ..


    At de ikke vil oplyse det, er det er noget helt andet, for det ved jeg godt de ikke må. Men de ved skam godt hvem der ringer, og de kan nemt finde ud af det.


    Det med at de ikke må oplyse det, det er en helt anden snak.

  • Quote

    At de ikke vil oplyse det, er det er noget helt andet, for det ved jeg godt de ikke må. Men de ved skam godt hvem der ringer, og de kan nemt finde ud af det.


    Det med at de ikke må oplyse det, det er en helt anden snak.



    Og det løser jo så ikke problemet - eftersom TDC ikke udleverer det tlf. nr. med mindre sagen er politi anmeldt og det er dem som gerne vil have det oplyst - sum summarum - om de kan eller ikke kan oplyse det - kan han i det her tilfælde ikke bruge til en skid... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Og det løser jo så ikke problemet - eftersom TDC ikke udleverer det tlf. nr. med mindre sagen er politi anmeldt og det er dem som gerne vil have det oplyst - sum summarum - om de kan eller ikke kan oplyse det - kan han i det her tilfælde ikke bruge til en skid... ;)


    Men kan måske be dem om at blokere det nummer eller få dem til at ringe og snakke med personen der bliver ved med at ringe.


    Ellers kan man i sidste ende politianmelde det.

  • Har slet ikke planer om at politianmelde det vil gerne selv "snakke" med personen, så skal bare have fundet ud af hvem det er, men det lyde ikke til at det er så nemt. Jeg har e-mail adressen, har prøvet google m.m men uden held. såå. har ikke rigtig andre gode ider. Kan da selvfølelig prøve at ringe til 3 som er mit teleselskab og snakke med dem. Det kunne jo være at jeg kunne lokke det ud af dem :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkp
    Har slet ikke planer om at politianmelde det vil gerne selv "snakke" med personen, så skal bare have fundet ud af hvem det er, men det lyde ikke til at det er så nemt. Jeg har e-mail adressen, har prøvet google m.m men uden held. såå. har ikke rigtig andre gode ider. Kan da selvfølelig prøve at ringe til 3 som er mit teleselskab og snakke med dem. Det kunne jo være at jeg kunne lokke det ud af dem :D


    Det kan du godt glemme alt om - De hverken må eller vil udlevere den slags - De får ristet røven hvis de gør..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkp
    Har slet ikke planer om at politianmelde det vil gerne selv "snakke" med personen, så skal bare have fundet ud af hvem det er, men det lyde ikke til at det er så nemt. Jeg har e-mail adressen, har prøvet google m.m men uden held. såå. har ikke rigtig andre gode ider. Kan da selvfølelig prøve at ringe til 3 som er mit teleselskab og snakke med dem. Det kunne jo være at jeg kunne lokke det ud af dem :D


    Kan slet ikke se hvorfor du ikke bare spørger personen hvem han eller hun er ???? Giver ikke mening.

  • Fordi personen ikke vil svare på hvem vedkommende er. Rimelig irreterende, men tror nok at personen fik lidt kolde føder hvad angår at ringe til mig, efter vores "sidste" samtale. Så det er godt nok :D