Hjælp Til Microsoft Word 2000 Standard?!

  • Hey..


    Jeg har brug for hjælp til min farfars word..


    Der mangler 2 ting oppe i den der linie, hvor der normalt står filer - vis - rediger osv.. MEN: Der mangler Filer og Vis... Jeg har fundet et sted under funktioner - tilpas der kan man vist ændre det, men hvordan? Man kan åbenbart ikke trække dem op på linjen, kun de enkelte knapper... Men man kan godt trække f.eks. rediger ned og så kan jeg ikke få den op den op igen?!


    Hvad skal jeg gøre for at få Filer og Vis tilbage på linjen?


    På forhånd tak..!


    Springfield


  • Kan du ikke lige poste et screen-dump - så man kan se problemet....

  • Mener du skal ind i funktioner->tilpas->værktøjslinjer marker menulinje->klik på nulstil. Så skulle den gerne gå tilbage til default, hvis du bruger "normal.dot" når du klikker. Mener der er sådan man gør.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Mener du skal ind i funktioner->tilpas->værktøjslinjer marker menulinje->klik på nulstil. Så skulle den gerne gå tilbage til default, hvis du bruger "normal.dot" når du klikker. Mener der er sådan man gør.


    Tror du har fat i noget der - Sad selv og kiggede på det der - men synes ikke rigtig jeg kunne fjerne eller tilføje noget - ville ikke lige "nulstille" - sidder på job.. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Tror du har fat i noget der - Sad selv og kiggede på det der - men synes ikke rigtig jeg kunne fjerne eller tilføje noget - ville ikke lige "nulstille" - sidder på job.. :roller:


    Når man nulstiller med normal.dot, så går den tilbage til den indstilling, som man har under normal.dot. Problemet er så, om man har ændret sin normal.dot fra den oprindelige (læs default), som er der lige efter man har indstalleret programmet.
    Har lige prøvet at nulstille min. Der skete intet - men jeg har heller ikke pillet ved min normal.dot. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Er det samme, som at højreklikke på menulinjen ;)


    Yep - I know - men det var for at gøre det mere visuelt. Det hjælper en gang i mellem, har jeg erfaret. ;)