Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 31. august 2004, 19:55

Hvordan kan man egentlig se ens Fps ?(

22

tirsdag, 31. august 2004, 19:57

Skriv cl_showfps 1 eller net_graph 3 i konsollen. Net_graph 1 og 2 kan også bruges alt efter hvor mange detaljer du vil have.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

23

tirsdag, 31. august 2004, 20:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile
Skriv cl_showfps 1 eller net_graph 3 i konsollen. Net_graph 1 og 2 kan også bruges alt efter hvor mange detaljer du vil have.

Ja og så net_graphpos 2, ellers dækker den over det der står i højre hjørne..

24

onsdag, 1. september 2004, 10:09

fps problemet ligger i selve steam fra 1.5 til 1.6steam er det blevet 2x så svært for mig at kører en smoke eller spille aztec selv uden regn og shadows
og hvis man henter 1.5 til steam køre det lige så dårligt som 1.6

25

onsdag, 1. september 2004, 14:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hytzon
Ej KøBkøb stop lige mens legen er god.

Jeg spiller også 1.6 @ Steam og der kan mærkes tydeligt forskel på 65 eller 100fps.
Lagget opstår når man falder fra 100fps til 65fps. Musen bevæger sig anderledes, spørg mig ikke hvorfor.

Med min gamle comp havde jeg omkring 60-70 fps og det kørte flydende, men der kom som sagt ikke de samme slags "drops"....

Du kan ikke sammeligne direkte med doom3 da dens motor er bygget anderledes op og fysikken ikke er ens.

Hvis du er én af de uvidende personer der tror at det menneskelige øje ikke kan opfatte mere end 25-30 fps tager du fejl. Dette er kun hvis billederne ikke er "stilbilleder", som fx i et TV.

I et spil som CS er billederne helt stille, og derved er overgangen mellem hvert billede ikke flydende som på TV. Hvorved øjet kan opfatte LANGT flere billeder..
Mener faktisk at det amerikanske luftvåben lavede nogle forsøg hvor det viste sig at testpersonerne kunne opfatte noget der svarede til 200fps. Altså de kunne fange 1 specielt billede ud af 200 hvis de alle blev afviklet indenfor 1 sec.

øøhh... Det menneskelige øje opfatter kun 23.7 billeder/sek...

Det at det ser anderledes ud på en PC ved jeg UDMÆRKET... Men det er ikke pga du opfatter flere :boxed: det er pga øjet nogengange LIGE når at se når den skifter imellem en frame... Det ser ikke godt ud når de ikke er på samme måde som i TV...

Men mente det var op til 69 man kunne se... Og over 47 at man NÆSTEN ikke kunne SE forskel...

Ved godt at man kan mærke forskel...

Men så stor er forskellen sku ikke...

Det er meget muligt men lyder ikke som om du har spillet cs fornyligt ellers syntes jeg du skulle prøve det, for der kan man tydeligt se forskel på selv 160 og 100 fps. Og årsagen til det er nu nok nærmere den engine spillet er bygget op på, for hvis du kører spillet i 2d så kan du nøjes med 50 fps for at det kører flydende. Du kan på ingen måde sammenligne doom3 med cs for enginen er ikke den samme og de kører langt fra ens mht. hvor mange frames man kan se.

26

onsdag, 1. september 2004, 15:18

Hvordan vil du køre det i 2d?

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

27

onsdag, 1. september 2004, 16:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af r3ptile
Hvordan vil du køre det i 2d?

Ville jeg også geren vide :crazyeyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.