Hvorfor er windows longhorn beta test ulovligt?

  • Jeg har fattet at det er ulovligt at hente beta tests af windows longhorn, men er beta testing ikk netop lavet for at andre ka prøve det af og finde fejl?


    Det ka da ikk være rigtigt at microsoft ikk har lavet en eller anden sikkerheds beskyttelse mod det de nu frygter siden det er ulovligt.. Ret mig hvis jeg tar fejl :)

  • måske fordi der ikke er lavet noget offentlig beta test på det.....

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg har fattet at det er ulovligt at hente beta tests af windows longhorn, men er beta testing ikk netop lavet for at andre ka prøve det af og finde fejl?


    Det ka da ikk være rigtigt at microsoft ikk har lavet en eller anden sikkerheds beskyttelse mod det de nu frygter siden det er ulovligt.. Ret mig hvis jeg tar fejl :)


    Da du nok ikke er udvalgt som betatester, er det nok derfor det er ulovligt ;)