doom3 ja ok meget pænt meeen

  • hmm har købt doom3 og har ikk gennemført det endnu, men må nok indrømme det spil ikk ligefrem trækker i mig, har faktisk ærget mig lidt over jeg ikk bare købte splintercell pandora, jeg spillede 1èren og damn det spil var ikk til og slippe, men ehm det er min mening;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • ja jeg glæder mig osse meget til HL2, ehm hvis man henter det der steam kan man så DL hl2 og så betale med visa ?? eller hvon hænger det sammen

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • hmm den med sorround, ehhm syns da massere af andre spil har indbygget sorround

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Jeg har i hvert fald heller ikke fortrudt mit køb af Doom 3 da..


    Det er da vidt creepy at sidde og spille midt om natten og med 7.1 lyd skruet godt op..


    Lige sådan et spil jeg elsker... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg har i hvert fald heller ikke fortrudt mit køb af Doom 3 da..


    Heller ikke her. Syntes det er et fint lille creepy-game... *G* :))


    Kan naturligvis ikke overtage rolle fra nogle af mine andre games, men det er heller ikke meningen. Giver jo ikke meget mening at sammenligne det med games som er i en HELT anden klasse. Syntes DoomIII lever RIGTIG godt op til det som det skal ... Doom når det er bedst. Men for folk som ikke var vilde med de gamle Doom-games vil måske heller ikke syntes om 3´eren. Er jo Doom. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm har købt doom3 og har ikk gennemført det endnu, men må nok indrømme det spil ikk ligefrem trækker i mig, har faktisk ærget mig lidt over jeg ikk bare købte splintercell pandora, jeg spillede 1èren og damn det spil var ikk til og slippe, men ehm det er min mening;)


    Pandiora Tomorrow ville have været et bedre valg... MEGET federe spil...