• Med dette trådnavn skal den nok få nogle hits :))


    Anyways, så ville jeg bare høre om der arbejdes på et Diablo 3? Jeg får ikke noget fra google :rolleyes:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Høre på et tidspunkt at fra en ikk så god kilde at de var i gang med det. Men ved ikk om de stadig er i gang, eller de satser alt på World of WarCraft . Men man må da håbe at de har gang i d3 - kunne være for cool. 8)

  • jeg mener der har været en tråd om samme emne før, og så vidt jeg husker var konklusionen at der ikke kom et D3... Men man kan altså heller ikke stole på min hukommelse :crazyeyes:

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    jeg mener der har været en tråd om samme emne før, og så vidt jeg husker var konklusionen at der ikke kom et D3... Men man kan altså heller ikke stole på min hukommelse :crazyeyes:


    mener det samme og jeg mener at det blev warcraft man kom frem til..

    [size=11]Board : FIC 865pe Max
    Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
    Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
    Grafik : Point of view G4 ti4200
    Skærm : Aoc

  • Hmm... Hvem skulle der være tilbage i Diablo3 ??... Alle er jo døde ??... :T ....


    Så ville der jo nok gå lidt luft af ballonen, men alt er vel muligt ... Kommer det, så kommer det ... Kommer det ikke, så kommer det ikke og så finder vi noget andet... :))


    Kunne dog godt li Diablo-serien, så hvis de kunne lave et fedt Diablo-3 så ville det da være fint nok.

  • Blizzard laver ikke en Diablo3...


    Jeg tror deres projekter var Starcraft Ghost og WoW... Og bagefter det overvejede de noget HELT nyt eller starcraft2...


    Ville gerne se en starcraft2.. Verdens fedeste strategi spil...


    Desuden er der ingen mening i at lave Diablo3 da det er basalt det samme som WoW...


    Edit: De havde en Poll på deres hjemmeside hvor der var noget med 700.000 der stemte og vinderen blev StarCraft2... Det var lidt efter man så de første trailere af WoW og StarCraft Ghost...



  • kan man sige end of diskussion ? ... jeg vil sq give dig ret, de laver ikke d3 - historien er ovre slut og kaput.


    Den sidste programmør fra d2 røg på wow teamet. ;)


    ellers skriv til info@blizzard.com så skal du bare se

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    det er da ikke umuligt at lave en 3.


    diablo døde da også i den 1. men han kom da tilbage ik


    Hvis du følger lidt med i diablo historien, så var det fordi at han tog soulstone fra den afdøde diablo i 1'ern og fyrede den i skalden på sig selv. så blev HAN til diablo, men i 2'ern ødelægger man soulstone ved the altar ;) .. (tror nok det er soul stone han fyrer i hovedet, kan sq ik lige huske det) ;)

  • Hehe det er der vist diskutret om før... og det eneste fact der er, er at ingen af os ved det.


    Folk kan sige nok så meget at gør de ikke og kan de ikke og bla bla bla og min bare....


    Der er ikke nogen af os der ved det... men mon ikke vi en eller anden gang finder ud af det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Diabloii.net har sikkert måtte aflevere domænet til blizzard - det var i hvert fald det der skete for diabloii.de.


    Mht til en 3'er: Efter at soulstenen er kaputt kunne man jo sikkert godt finde på noget med
    "find magiske XY for at genoprette Soulstenen. De onde magter kan selvfølgelig også bruge XY-tingen til nedrige gerninger"....

    AMD X2 4400 2200@2700mhz (257x10,5) .
    ASUS A8N SLI Premium (HTT 257x4=1028 mhz)
    ASUS EAX1900XT 512 mb Ram
    2 Gb OCZ 2,0-2-3-5 1T, 207 mhz FSB
    Enermax Liberty 500
    Maxtor NCQ Sata2 HDD
    CPU+GFX med Alphacool vandkøl
    Viewsonic VX2025VM 20" Widescreen

  • Har hørt der ikke bliver noget. Kan heller ikke se hvad det skulle handle om. De var så smarte at runde historien af i 2'eren.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Der er hørt mange ting i begge retninger med fakta er stadig at der ikke er nogen som ved noget.


    Blizz har aldrig sagt nej gør vi ikke men heller ikke ja det gør vi.


    De er blevet spurgt mange gange men altid med samme resultat ingen kommentar.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • så skulle den da være med mulighed for 1. person :) kunne være grinern.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Well, er efterhånden vant til, at man i rollespil har et MEGET større væld af muligheder. Bl.a. character creation, tøj osv. Kan ikke vænne mig til at skulle rende rundt og ligne alle andre. Bryder jeg mig simpelthen ikke om. :) Værdien for ved et RPG, altså grunden til jeg ellers elsker den genre, er at man kan udleve sin fantasi om at være et andet sted fuld af alt det man ikke oplever til hverdag. Det er lidt fesent, hvis man så ikke også er unik i det univers, men der altså render 10.000 andre mennesker rundt og ligner og lyder som én.


    HVIS der skulle blive lavet en 3'er, hvilket jeg ikke tror på, så håber jeg ihf., at dette er nogle ting de vil tage op.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless