Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 25. august 2004, 08:35

Med dette trådnavn skal den nok få nogle hits :))

Anyways, så ville jeg bare høre om der arbejdes på et Diablo 3? Jeg får ikke noget fra google :rolleyes:

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

2

onsdag, 25. august 2004, 09:13

Høre på et tidspunkt at fra en ikk så god kilde at de var i gang med det. Men ved ikk om de stadig er i gang, eller de satser alt på World of WarCraft . Men man må da håbe at de har gang i d3 - kunne være for cool. 8)

3

onsdag, 25. august 2004, 09:14

jeg mener der har været en tråd om samme emne før, og så vidt jeg husker var konklusionen at der ikke kom et D3... Men man kan altså heller ikke stole på min hukommelse :crazyeyes:

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

4

onsdag, 25. august 2004, 09:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
jeg mener der har været en tråd om samme emne før, og så vidt jeg husker var konklusionen at der ikke kom et D3... Men man kan altså heller ikke stole på min hukommelse :crazyeyes:

mener det samme og jeg mener at det blev warcraft man kom frem til..

Board : FIC 865pe Max
Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
Grafik : Point of view G4 ti4200
Skærm : Aoc

5

onsdag, 25. august 2004, 11:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af cyruz

Citeret

Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus

mener det samme og jeg mener at det blev warcraft man kom frem til..

Arr det da noget myllerbæ pis!

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3514&sid=[/IMG]

6

onsdag, 25. august 2004, 11:52

Hmm... Hvem skulle der være tilbage i Diablo3 ??... Alle er jo døde ??... :T ....

Så ville der jo nok gå lidt luft af ballonen, men alt er vel muligt ... Kommer det, så kommer det ... Kommer det ikke, så kommer det ikke og så finder vi noget andet... :))

Kunne dog godt li Diablo-serien, så hvis de kunne lave et fedt Diablo-3 så ville det da være fint nok.

7

onsdag, 25. august 2004, 12:12

Blizzard laver ikke en Diablo3...

Jeg tror deres projekter var Starcraft Ghost og WoW... Og bagefter det overvejede de noget HELT nyt eller starcraft2...

Ville gerne se en starcraft2.. Verdens fedeste strategi spil...

Desuden er der ingen mening i at lave Diablo3 da det er basalt det samme som WoW...

Edit: De havde en Poll på deres hjemmeside hvor der var noget med 700.000 der stemte og vinderen blev StarCraft2... Det var lidt efter man så de første trailere af WoW og StarCraft Ghost...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "købkøb" (25.08.2004, 12:14)

8

onsdag, 25. august 2004, 13:12

der bliver ikke så vidt nogen Diablo 3...endnu. Blizzard har lagt deres potentiale i World of Warcract og et andet kommende spil (røber ikke noget for jeg ved ikke noget så lad være med at spørge!) :rocket:

9

onsdag, 25. august 2004, 13:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Blizzard laver ikke en Diablo3...

Jeg tror deres projekter var Starcraft Ghost og WoW... Og bagefter det overvejede de noget HELT nyt eller starcraft2...

Ville gerne se en starcraft2.. Verdens fedeste strategi spil...

Desuden er der ingen mening i at lave Diablo3 da det er basalt det samme som WoW...

Edit: De havde en Poll på deres hjemmeside hvor der var noget med 700.000 der stemte og vinderen blev StarCraft2... Det var lidt efter man så de første trailere af WoW og StarCraft Ghost...

kan man sige end of diskussion ? ... jeg vil sq give dig ret, de laver ikke d3 - historien er ovre slut og kaput.

Den sidste programmør fra d2 røg på wow teamet. ;)

ellers skriv til info@blizzard.com så skal du bare se

10

onsdag, 25. august 2004, 14:58

det er da ikke umuligt at lave en 3.

diablo døde da også i den 1. men han kom da tilbage ik

Cisco Certified Network Associate — CCNA

11

onsdag, 25. august 2004, 15:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
det er da ikke umuligt at lave en 3.

diablo døde da også i den 1. men han kom da tilbage ik

Hvis du følger lidt med i diablo historien, så var det fordi at han tog soulstone fra den afdøde diablo i 1'ern og fyrede den i skalden på sig selv. så blev HAN til diablo, men i 2'ern ødelægger man soulstone ved the altar ;) .. (tror nok det er soul stone han fyrer i hovedet, kan sq ik lige huske det) ;)

12

onsdag, 25. august 2004, 16:29

Hehe det er der vist diskutret om før... og det eneste fact der er, er at ingen af os ved det.

Folk kan sige nok så meget at gør de ikke og kan de ikke og bla bla bla og min bare....

Der er ikke nogen af os der ved det... men mon ikke vi en eller anden gang finder ud af det.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

13

onsdag, 25. august 2004, 16:52

jeg mener bare at jeg så noget om det på diabloii.net (som vidst er nede) om diablo3

Cisco Certified Network Associate — CCNA

14

onsdag, 25. august 2004, 17:49

Diabloii.net har sikkert måtte aflevere domænet til blizzard - det var i hvert fald det der skete for diabloii.de.

Mht til en 3'er: Efter at soulstenen er kaputt kunne man jo sikkert godt finde på noget med
"find magiske XY for at genoprette Soulstenen. De onde magter kan selvfølgelig også bruge XY-tingen til nedrige gerninger"....

AMD X2 4400 2200@2700mhz (257x10,5) .
ASUS A8N SLI Premium (HTT 257x4=1028 mhz)
ASUS EAX1900XT 512 mb Ram
2 Gb OCZ 2,0-2-3-5 1T, 207 mhz FSB
Enermax Liberty 500
Maxtor NCQ Sata2 HDD
CPU+GFX med Alphacool vandkøl
Viewsonic VX2025VM 20" Widescreen

15

onsdag, 25. august 2004, 18:28

ville være lidt langt ude at lave et D3 .. Hva skulle de lave det om som solmusen skriver?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

16

onsdag, 25. august 2004, 19:04

Har hørt der ikke bliver noget. Kan heller ikke se hvad det skulle handle om. De var så smarte at runde historien af i 2'eren.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

17

onsdag, 25. august 2004, 19:24

Der er hørt mange ting i begge retninger med fakta er stadig at der ikke er nogen som ved noget.

Blizz har aldrig sagt nej gør vi ikke men heller ikke ja det gør vi.

De er blevet spurgt mange gange men altid med samme resultat ingen kommentar.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

18

torsdag, 26. august 2004, 20:22

Det kunne ellers være nice med en 3ér så kunne man spille over 800*600 :))

19

torsdag, 26. august 2004, 23:07

så skulle den da være med mulighed for 1. person :) kunne være grinern.....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

20

torsdag, 26. august 2004, 23:10

Well, er efterhånden vant til, at man i rollespil har et MEGET større væld af muligheder. Bl.a. character creation, tøj osv. Kan ikke vænne mig til at skulle rende rundt og ligne alle andre. Bryder jeg mig simpelthen ikke om. :) Værdien for ved et RPG, altså grunden til jeg ellers elsker den genre, er at man kan udleve sin fantasi om at være et andet sted fuld af alt det man ikke oplever til hverdag. Det er lidt fesent, hvis man så ikke også er unik i det univers, men der altså render 10.000 andre mennesker rundt og ligner og lyder som én.

HVIS der skulle blive lavet en 3'er, hvilket jeg ikke tror på, så håber jeg ihf., at dette er nogle ting de vil tage op.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft har sendt ny Minecraft opdatering på gaden

Spiller du Minecraft på enten
Læs Mere

0

Ny 27 tommer BenQ RL2755HM Gaming Monitor

BenQ er kommet med en ny RL275
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 347.09 Beta Game Ready driver

NVIDIA er klar med en frisk Ge
Læs Mere

10

Mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Tweak.dk afholder en lille jul
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.