Hjælp til Guardian (Doom 3)

  • Yep, har store problemer med at nakke Guardian, han synes usårlig ligegyldigt hvad jeg gør, jeg har læst både her på forummet og i en guide at man skulle skyde Seekerne og dernæst på lyskilden (som ifølge guiden skulle komme frem over Guardian? :boxed: ) i spillet kommer lyskilden frem nede ved jorden ved en væg, først er den blålig og dernæst rød et kort øjeblik, Guardian står som regel langt fra denne lyskilde.


    Såh hvad har jeg misforstået, hvordan dræber man denne Guardian? :camp:



    Har naturligvis prøvet at skyde både på guardian og lyskilden med rocket launcher og BFG med mange skud, også med charget BFG

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Snuff


    Skyde efter ham eller lyskilden med Soul cube ?


    det er noget med at når du skyder på lyskilden så oplader du din soulcube så du kan fyre den af på Guardian igen og igen;)

  • hmm jeg er li ved og gå amok over i ehm er det Delta lab 2 der hvor man skal trykke på en skærm for at få en stige op, det vælter bare frem med edderkopper og den skide stige kommer ikk op :(

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm jeg er li ved og gå amok over i ehm er det Delta lab 2 der hvor man skal trykke på en skærm for at få en stige op, det vælter bare frem med edderkopper og den skide stige kommer ikk op :(



    He he ved godt der er rigtig mange edderkopper...men du er nød til at slå dem alle ihjel...først derefter komer stien op ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------