"Windows XP Starter Edition"

  • Hehe.. Faldt lige over dette her....


    http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=18781


    "Microsofts planer om at sælge en billig Windows-version i fem lande,
    deriblandt Thailand, Malaysia og Indonesien.
    Det nye Windows XP Starter Edition skal markedsføres som et alternativ til Linux og
    begrænse den udbredte piratkopiering af Microsofts styresystemer i mange asiatiske lande."


    "Skærmopløsningen er begrænset til 800 x 600 pixels,
    alle netværks-funktioner er fjernet og det er kun muligt at køre tre programmer af gangen ."


    Er det kun her det lyder lidt...... Sådan.. I ved... Latterligt...?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    "Skærmopløsningen er begrænset til 800 x 600 pixels,
    alle netværks-funktioner er fjernet og det er kun muligt at køre tre programmer af gangen ."


    Er det kun her det lyder lidt...... Sådan.. I ved... Latterligt...?


    Øhhh ... Jaaaa.... :crazyeyes:

  • Jeg håber så sandelig at det er en joke. Ellers mister de da om muligt endnu mere respekt :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jep, det er et helt genialt koncept!


    VW lancerer også snart en ny ultra-rescource-besparende-letvægts-økologisk-lortespand med én dør, 1 cylinder og en slagvolumen på 20cc, og 3 hjul som iøvrigt er trekantede for at mindske friktionen :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Jep, det er et helt genialt koncept!


    VW lancerer også snart en ny ultra-rescource-besparende-letvægts-økologisk-lortespand med én dør, 1 cylinder og en slagvolumen på 20cc, og 3 hjul som iøvrigt er trekantede for at mindske friktionen :crazyeyes:


    Er måske meget smart for dem der ikke har råd til de sidsyge bencinpriser der er her for tiden. Men heler cykel en sådan en kasse :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ultima


    Er måske meget smart for dem der ikke har råd til de sidsyge bencinpriser der er her for tiden. Men heler cykel en sådan en kasse :D


    Jep.


    og btw, hvis benzinpriserne stiger meget mere, anskaffer jeg mig en hest... Gulerødder er billige for tiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jep.


    og btw, hvis benzinpriserne stiger meget mere, anskaffer jeg mig en hest... Gulerødder er billige for tiden.


    Du er helt forkert på den. Har hørt at vietnamesiske hængebugssvin skulle være meget billigere i drift!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Du er helt forkert på den. Har hørt at vietnamesiske hængebugssvin skulle være meget billigere i drift!


    I know. Men de er rædselsfulde at ride på. Alt for stive hår på ryggen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    I know. Men de er rædselsfulde at ride på. Alt for stive hår på ryggen.


    Desværre... ikke alle transportmidler leveres med læderindtræk, men jeg går ud fra at det kan købes som ekstraudstyr :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Hvis nu det var gratis... Men det dér er jo helt idiotisk.


  • jep jep så køre det sgu for Microsofts ! ! de ved sgu lige hvad forbrugerne vil ha :crazyeyes:


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Nej man kan ikke patentere en kørbar fil ! :) Men formatet kan gøres proprietært så man skal betale for, at kunne benytte det. Men det kan ikke være rigtigt for se på alle de værktøjer der findes til, at fremstille programmer med...