Doom 3 - Luksus-Stuff

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Jeg troede at No-CD snak også var banlyst.. Men jeg si'r tak!


    Ikke så længe at folk har spillene originalt, så er det vist helt okay. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Jeg troede at No-CD snak også var banlyst.. Men jeg si'r tak!



    Hvorfor skulle det være det :roller: ...så længe du bare har de orginale cd/dvd`er skulle der ikke være nogle problemer ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Ikke så længe at folk har spillene originalt, så er det vist helt okay. :)


    Dam..du har hurtigst :D

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jeg er ret sikker på at man skal have tilladelse for at må gøre det.



    Det mener jeg ikke man skal...hvis du bare har de orginale cder. tror jeg det er ok at hente en cd crack eller no-cd crack ;) lovligt!

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jeg er ret sikker på at man skal have tilladelse for at må gøre det.


    Det skal du ikke.. Hvis man har købt spillet på lovligvis så må man til enhver tid benytte sig af en No-Cd key.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Det skal du ikke.. Hvis man har købt spillet på lovligvis så må man til enhver tid benytte sig af en No-Cd key.


    mente nok jeg havde ret også... ;) ..dejligt med lidt backup... :cheers:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja


    mente nok jeg havde ret også... ;) ..dejligt med lidt backup... :cheers:


    Så mangler vi bare noget der kan dokumentere det .. Jeg kan også sagtens sige at det er lovligt at downloade musik på nettet, men det gør det nødvendigvis ikke rigtigt ;)


    Så et link fra en pålidelig kilde eller noget, det ville være toppen :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Så mangler vi bare noget der kan dokumentere det .. Jeg kan også sagtens sige at det er lovligt at downloade musik på nettet, men det gør det nødvendigvis ikke rigtigt ;)


    Så et link fra en pålidelig kilde eller noget, det ville være toppen :P


    Det har alt hvad jeg kune finde siden er fra gamecopyworld


    GameCopyWorld only supplies Information and Tools necessary to make a PERSONAL BACKUP of legally owned Game CD's.
    GameCopyWorld in no way links or makes it possible to download any copyrighted game.
    GameCopyWorld cannot be held responsible if any of the information and/or files contained on this site is used in the pursuit of illegal activities such as copyright infringement or piracy.
    Keep the following in mind when making a backup of an Original Game CD:
    You are LEGALLY ALLOWED to make a personal backup of an Original Game CD as long as you are the owner of the Original Game CD.
    You are NOT ALLOWED to sell, rent or give away any backups of copyrighted Games CD's, as this is not allowed by Copyright Laws.
    You MUST DESTROY any backups when you don't legally own the Original Game CD anymore (e.g. selling or giving it away)
    Before making a backup, check in the supplied manual or on the back of the CD, if there are special conditions for making a personal backup.




    Håber det er bevis nok ;)

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • "Sjovt" denne samtale skal komme op hver gang ... Istedet for at dem der vil have bevis for at det enten er lovligt eller ulovligt SELV finder det bevis ... Det er jo dem der vil have det ...


    Hvis der er nogle tweak-gutter der stiller spørgsmålstegn ved om en ting er lovlig eller ej, så må de jo også selv undersøge sagen ... og så først udtale sig når de er SIKRE på at det som de siger er rigtigt .... Ellers virker de jo bare som et fjols ... ;) ....


    Er jo ihvertfald sådan man gør ude i det virkelige liv.... Hvis jeg udtaler mig forkert om noget på arbejdet, så falder det tilbage på firmaet og DE er nogle tumper i kundens øje ... Det samme er vel gældende her. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    "Sjovt" denne samtale skal komme op hver gang ... Istedet for at dem der vil have bevis for at det enten er lovligt eller ulovligt SELV finder det bevis ... Det er jo dem der vil have det ...


    Hvis der er nogle tweak-gutter der stiller spørgsmålstegn ved om en ting er lovlig eller ej, så må de jo også selv undersøge sagen ... og så først udtale sig når de er SIKRE på at det som de siger er rigtigt .... Ellers virker de jo bare som et fjols ... ;) ....


    Er jo ihvertfald sådan man gør ude i det virkelige liv.... Hvis jeg udtaler mig forkert om noget på arbejdet, så falder det tilbage på firmaet og DE er nogle tumper i kundens øje ... Det samme er vel gældende her. ;)


    Så så..... slå kold vand i blodet ;)


    Men jeg er da enig..i at det er pisse træls hvis man bare nævner no-cd crack eller hva det nu end er...så er moderator med det samme :roller: ....og siger det må du ikke... :lame: .....og beder om bevis for at man gerne må hente en no-cd crack...så mod->Happy kig på nettet før du siger at det må man ikke... X(

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Red_ninja
    Så så..... slå kold vand i blodet ;)


    Men jeg er da enig..i at det er pisse træls hvis man bare nævner no-cd crack eller hva det nu end er...så er moderator med det samme :roller: ....og siger det må du ikke... :lame: .....og beder om bevis for at man gerne må hente en no-cd crack...så mod->Happy kig på nettet før du siger at det må man ikke... X(


    HeHe ... Its cool... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    "Sjovt" denne samtale skal komme op hver gang ... Istedet for at dem der vil have bevis for at det enten er lovligt eller ulovligt SELV finder det bevis ... Det er jo dem der vil have det ...


    Hvis der er nogle tweak-gutter der stiller spørgsmålstegn ved om en ting er lovlig eller ej, så må de jo også selv undersøge sagen ... og så først udtale sig når de er SIKRE på at det som de siger er rigtigt .... Ellers virker de jo bare som et fjols ... ;) ....


    Er jo ihvertfald sådan man gør ude i det virkelige liv.... Hvis jeg udtaler mig forkert om noget på arbejdet, så falder det tilbage på firmaet og DE er nogle tumper i kundens øje ... Det samme er vel gældende her. ;)


    :cheers: Cheers. Som taget ud af min mund ... :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe ... Its cool... :))


    Nice to hear.... :cheers:

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • som alle de andre siger, så må man godt bruge No-CD cracks, det er ikke warez.. Bare ik begynd og snak om det inde på HOL, så bliver din tråd lukket og slettet inden du ka nå at sige "HOL stinker af puha" :))

  • Der er endnu ikke nogen herinde, som har bevist at det er lovligt, at bruge NO-cd cracks.



    Det at bruge en NO-cd crack er ikke det samme som at lave en backup af sit spil. I spillenes EULA (End User License Agreement, den du accepterer når du installerer et spil) står der at man ikke må ændre i spilets kode og det er præcis hvad en NO-cd crack gør så den er i princippet ulovlig. At spilfirmaerne så er ligeglad om man bruger dem eller ej er en anden sag :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Der er endnu ikke nogen herinde, som har bevist at det er lovligt, at bruge NO-cd cracks.



    Det at bruge en NO-cd crack er ikke det samme som at lave en backup af sit spil. I spillenes EULA (End User License Agreement, den du accepterer når du installerer et spil) står der at man ikke må ændre i spilets kode og det er præcis hvad en NO-cd crack gør så den er i princippet ulovlig. At spilfirmaerne så er ligeglad om man bruger dem eller ej er en anden sag :)


    Hvis det er hvad der præcist står, så er der ikke noget problem, en no-CD ændrer ikke på spillets kode, den sørger blot for at skippe CD tjekket, mange tak :D