Doom 3 Caverns

  • Tror jeg er nået rimelig langt i spillet (?!) Er nede i de grotter der og har fundet et monster der er ca. 84 gange så stort som jeg selv og taler med en meget dyb røst... Men jeg kan sgu ikke slå ham ihjel! Hvordan slår man denne her ekstremt store "mand" ihjel?!

  • Det er ikke ham. Ham er jeg kommet forbi. Ham her ligner mere djævlen himself og er væsentlig større end guardian.
    Hvis man kan tale om "hovedmonstre" må det være ham efter Sarge.


    Tror iøvrigt at stedet jeg er ved hedder "Primary Excavation Site".

  • Yup ...


    01. Mars City
    02. Mars City Underground
    03. Mars City 2
    04. Administration
    05. Alpha Labs Sector 1
    06. Alpha Labs Sector 2
    07. Alpha Labs Sector 3
    08. Alpha Labs Sector 4
    09. EnPro Plant
    10. Communications Transfer
    11. Communications
    12. Monorail Skybridge
    13. Recycling Sector 2
    14. Monorail
    15. Delta Labs Level 1
    16. Delta Labs Level 2A
    17. Delta Labs Level 2B
    18. Delta Labs Level 3
    19. Delta Labs Level 4
    20. Hell
    21. Delta Complex
    22. CPU Complex
    23. Central Processing
    24. Site 3
    25. Caverns Area 1
    26. Caverns Area 2

    27. Primary Excavation


    http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/enemies.htm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PharZyde
    Nå ham, du skal bruge den artifact på ham circa 4 gange, du har den i din wåben cyckle, lige efter den store pladsma gun. den bliver ved med mellem rum at komme til dig.


    http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/weapons.htm


    Soul Cube
    [Blocked Image: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/images/weapon_soulcube.jpg
    New to the Doom universe, the Soul cube has multiple uses. While the weapon can destroy the most powerful of enemies it can only do so after at least five demons have been killed. Once enemies are killed by its blast the health is transferred to its user. Useful at all ranges except close range.

  • var skuffet over ham sagenten i rullestolen kun skulle have en gang med den cube lidt for let.


    nogle der gar prøvet på den sværeste veteran der får man kun 25% helbred den starter på 100 men faler hele tiden damn det er tuff

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PharZyde
    ham i rulle stolen du snakker om devil dk, er han også til sidtst? jeg mødte nemlig ikke nogen til sidst anden den store demon.


    Ham her vel ...


    [Blocked Image: http://ucguides.savagehelp.com…mages/monster_sabaoth.jpg
    One of the four bosses in Doom3. A formidable opponent, armed with both a pincher and BFG, it may push you over the edge / crush you under its tracks if you get too close. One shot from Sabaoth's BFG may kill you so destroy the green BFG shot with the most accurate and powerful weapon you have. If a BFG shot has been fired keep your distance, move out of line of sight / shoot down its BFG shots and take advantage of its slow turning speed in tight corners by circling it while firing high damage weapons at it's torso/head area such as the BFG. Rapid fire weapons such as the plasma gun or chaingun may also be of use at close range.
    http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/enemies.htm


    .... Der er vel kun én af ham ... ;)

  • Lol.. Tænk at i er nået så langt... Jeg er kun nået til bane 10... I er for syge... Det er da ærgeligt at spille et spil så det kan gennemføres på 2 dage... No wonder i synes spil er korte...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    2 dage? Tog mig 10 timer, plus/minus et par minutter...


    Lyder ikke som om du kommer til at få en ret god spil oplevelse af singleplayer spil de næste 20 år...


    Tog det dig 10 timer??? Har du ledt efter nogen af de der hemmelige ting??? Har du nydt grafikken i korte øjeblikke???


    Det llyder som om du bare er løbet igennem det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Lol.. Tænk at i er nået så langt... Jeg er kun nået til bane 10... I er for syge... Det er da ærgeligt at spille et spil så det kan gennemføres på 2 dage... No wonder i synes spil er korte...


    På hvilken sværhedsgrad har du klaret det på?


    - Lasse

    A64 3000+ @ 2600MHz 1.6v | 2x 512 OCZ Rev2 PC3200 @ 270Mhz| Neo2 Pla| 2x 36GB Raptor diske | x800Pro @ XT Pl | RBX hoved på CPU - Dtek NB køler på NB - Dtek gfx køler - Silentstar HD køler - Thermochill 3b radi| CM Stacker kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Palmen


    På hvilken sværhedsgrad har du klaret det på?


    - Lasse


    Bare på medium... Men jeg har ikke klaret det endnu... Jeg er kun på bane 10... Men har ikke spillet siden pga jeg har solgt mit 9800pro...


    Men jeg håber sq for jer at i finder noget andet at lave end at spille 10 timers doom3 i træk... Pga det forringer VIRKELIG spil oplevelsen... Og jeg vil væde 1 million på at i er løbet forbi 60% af tingene... Pga tit skal man tilbage for at finde nogen super duper ting... Men hey det må i sq om...

  • Der var fyr og flamme i røven på mig hele vejen. Fandt nogle små "easter eggs", ik' noget stort.


    Først efter jeg havde gennemført det fik jeg at vide nogle ting som jeg så lige smuttede tilbage og kiggede efter. Men jo, jeg stoppede da et par gange og nød det pæne syn.


    Edit: Men jeg spillede nu også på det letteste, jeg er ik' særlig hardcore.