program til at omdøbe ens filer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Marker dem alle og så omdøb den første fil i rækken ... Så skal du bare se hvad alle de andre gør ... ;) ...


    8o


    Kan man det? Damn, har jeg da aldrig vidst :)) Sikke mange timer jeg kunne have sparet her gennem tiderne :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Marker dem alle og så omdøb den første fil i rækken ... Så skal du bare se hvad alle de andre gør ... ;) ...


    Hmmm, kan det tænkes det ikke virker i win2K.


    Kan sgutte få det til at virke. :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight


    Hmmm, kan det tænkes det ikke virker i win2K.


    Kan sgutte få det til at virke. :O


    Næ, det virker heller ikke her på firma-PC´en der kører med Win2000, så går ud fra det bare er lidt af det "WinXP-lir" som folk hader ... ;)


    Virker fint derhjemme på min WinXP-computer ... Har sparet mig meget tid efterhånden... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klf
    GrillRotten lige noget andet hvad bruger du 2 skærme til ?


    Fx. ser en film på den ene imens jeg laver lidt af hvert på den anden så som at besvare det du lige har spurgt mig om. Er dog også meget rart med et dobbelt så stort "skrivebord" når man arbejder.


    Hvis man arbejder med store overførsler via nettet som fx uploade en ny udgave af ens HP, så kan den sekundære monitor også være rart til at hele tiden have et hurtigt overblik over sagerne uden at skulle maximere/minimere ens vinduer ... Det samme er gældende hvis jeg brænder noget ned eller ripper en CD eller DVD. Kort sagt, så er den sekundære monitor praktisk at have. Èn STOR monitor er jo ikke det samme som to af "almindelig" størelse på det område ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Fx. ser en film på den ene imens jeg laver lidt af hvert på den anden så som at besvare det du lige har spurgt mig om. Er dog også meget rart med et dobbelt så stort "skrivebord" når man arbejder.


    Hvis man arbejder med store overførsler via nettet som fx uploade en ny udgave af ens HP, så kan den sekundære monitor også være rart til at hele tiden have et hurtigt overblik over sagerne uden at skulle maximere/minimere ens vinduer ... Det samme er gældende hvis jeg brænder noget ned eller ripper en CD eller DVD. Kort sagt, så er den sekundære monitor praktisk at have. Èn STOR monitor er jo ikke det samme som to af "almindelig" størelse på det område ... ;)


    ja ok men undret mig bare over at der stod 2x19" samsung, og det er vel også noget man lige skal vende sig til at bruge :)