Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 1. august 2004, 20:13

Citeret

Thank you for your interest in Windows Update

Windows Update is the online extension of Windows that helps you get the most out of your computer.

You need to be running a version of Internet Explorer 5 or higher in order to use Windows Update.

Download the latest version of Internet Explorer

Once Internet Explorer is installed, you can go to the Windows Update site by typing http://windowsupdate.microsoft.com into the address bar of Internet Explorer.

If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center.

Pfffft kan jeg kun sige til dem, virkede fint før.

2

søndag, 1. august 2004, 20:37

Hvad er problemet..?

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

3

søndag, 1. august 2004, 20:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bobcat

Citeret

Thank you for your interest in Windows Update

Windows Update is the online extension of Windows that helps you get the most out of your computer.

You need to be running a version of Internet Explorer 5 or higher in order to use Windows Update.

Download the latest version of Internet Explorer

Once Internet Explorer is installed, you can go to the Windows Update site by typing http://windowsupdate.microsoft.com into the address bar of Internet Explorer.

If you prefer to use a different Web browser, updates to Windows may be downloaded from the Microsoft Download Center.

Pfffft kan jeg kun sige til dem, virkede fint før.

Hehe du bruger vel ikke tilfældigvis også Mozilla/ Firefox ;)? Har også lavet en "whinetråd" herinde engang omkring det, synes det er for latterligt at det kommer an på hvilken browser man bruger, og at det ikke er "nok" at man kører windows for at kunne update :roller:

4

søndag, 1. august 2004, 20:40

Jamen det virkede ellers fint sidst jeg kørte Windows Update, som var for cirka en uge siden tror jeg.

Og ja, jeg kører Firefox... :)

5

søndag, 1. august 2004, 20:55

Citeret

Jamen det virkede ellers fint sidst jeg kørte Windows Update, som var for cirka en uge siden tror jeg.

Og ja, jeg kører Firefox... :)

Virkede det i Firefox for en uge siden eller hvad ?

6

søndag, 1. august 2004, 21:19

Ja, mener jeg da bestemt...

Har i hvert fald ikke set den side før i dag.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bobcat" (01.08.2004, 21:19)

7

søndag, 1. august 2004, 21:41

HeHe ... Ja, Win-Update virker så stadig hvis man bruger en browser der bruger IE-kernen... ;)

8

søndag, 1. august 2004, 21:50

Citeret

Ja, mener jeg da bestemt...

Har i hvert fald ikke set den side før i dag.

Hm sært, har aldrig formået at få min Firefox ( 0.8 ) til at "virke" på windowsupdate. Og regner heller ikke med at den kommer til det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (01.08.2004, 21:50)

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

MSI frigiver X99S MPower bundkort til folket

MSI er kommet med to sprit nye
Læs Mere

0

HP Sprout siger nej tak til mus og tastatur

Lad en projektor gøre jobbe fo
Læs Mere

0

DeepCool med ny Captain 360 AIO vandkøling

DeepCool er kommet med deres n
Læs Mere

0

MSI Radeon R9 290X GAMING nu med 8GB RAM

Krigen mellem AMD og Nvidia st
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.