• Ikke at det undrer mig, overhovedet. [link]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • HeHe ... Undre mig ikke, men "klart inden for 5 år" .... Sgu ikke med den fart de ligger for dagen... Jeg når sgu nok at fylde 30 før HL3 kommer .... *G* ... Der er lidt under 5 år til, så bliver jo sjovt at se hvad der kommer først. *G* :))

  • Burde de ikke lige blive færdige med HL2 først?


    De kunne jo også bare droppe 2'eren og straks gå videre til nr. 3.


    Jeg skyder på at det kommer indenfor 10 år, hvis det kommer.
    Her er medregnet diverse forsinkelser: tyveri, hackning, storhedsvanvid, oversvømmelse, nedfald fra rummet osv. :]

  • De burde overhoved ikke tænke på en 3´er, men tage og blive færdige med en 2´er inden det bliver forældet...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • 2'eren er faktisk færdig nu den skal bare lige trykkes på cd'er. Den skulle være blevet overgivet til trykning.


    Så omkring et par måneder så ser vi den nok i handlen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Så omkring et par måneder så ser vi den nok i handlen.


    Tror ikke at du skal regne med at der går så lang tid, for Valve har udtalt at de vil lade HL2 gå guld samme dato som DOOM III er på hylderne (kan ikke lige huske hvilken dato det er), så til 1. september skulle det da forhåbentlig nok være muligt at få fat i HL2. I hope.. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    2'eren er faktisk færdig nu den skal bare lige trykkes på cd'er. Den skulle være blevet overgivet til trykning.


    Så omkring et par måneder så ser vi den nok i handlen.


    Hvis den ikke bliver væk med posten....
    Man kunne lige forestille sig at deres næste undskyldning ville være at post-bilen punkterede så de bliver nødt til at udskyde den 6 mdr.

  • 5 år 8o åhhh nej alt for tidligt at bekræfte en 3’er.... jeg ser i min krystal kugle.... antal post på tweak om hvornår hl3 udkommer anno 2006: 2133 posts...

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Tror ikke at du skal regne med at der går så lang tid, for Valve har udtalt at de vil lade HL2 gå guld samme dato som DOOM III er på hylderne (kan ikke lige huske hvilken dato det er), så til 1. september skulle det da forhåbentlig nok være muligt at få fat i HL2. I hope.. :crazyeyes:


    Det seneste jeg har hørt er tidligst midten af septemper og det bliver nok nærmere i slutningen.


    _______________
    According to recent conversations we've had with Valve's Doug Lombardi, Half-Life 2 will be passed on to publisher Vivendi for final mastering and duplication within days for it's early August target. The official appearance will make store shelves sometime in mid to late September.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sol_jakobsen
    5 år 8o åhhh nej alt for tidligt at bekræfte en 3’er.... jeg ser i min krystal kugle.... antal post på tweak om hvornår hl3 udkommer anno 2006: 2133 posts...



    Tænkte lige nøjagtig på at skrive det samme :P Anyways synes det er latterligt at de allerede melder ud nu at de vil lave Hl3. Til den tid så er der jo sikkert også en bedre engine end den de har lavet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1



    Tænkte lige nøjagtig på at skrive det samme :P Anyways synes det er latterligt at de allerede melder ud nu at de vil lave Hl3. Til den tid så er der jo sikkert også en bedre engine end den de har lavet.


    yep hl3 vr .....

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    øøhmm... Har nr 2 ikke taget ca 5-6 år at lave??? Hvorfor burde nr 3 så være så meget værre... HL2 er trods alt lidt bedre end duke nukem wait forever...


    hehe .. det første jeg hørte om duke nukem forever er helt tilbage fra 1997.. Det har sq taget lidt tid efterhånden.. bare kige på 3drealm's hjemme side.. .. :


    Quote

    Oprindeligt indlæg af 3D Realms..
    The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period.


    And yes, we know the game has taken a long time. There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard. :)"

    :))


    De skulle tage at lette røven og få lavet HL2 færdig inen de begynder med et nyt spil som de kan udskyde ligeså lang tid som hl2.. eller måske længere ?!?! :rolleyes:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet 2 gange, sidst af FonZi ().

  • De er jo heller ikke igang med at lave HL3 de siger baer at de vil lave det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Klump
    tror næppe HL2 kommer på hylderne samtidig med DOOM 3, da doom 3 bliver released den 3/8-04 i USA. og 13/8-04 herhjemme.


    Ja medmindre Valve er så dygtige at de kan sælge det imorgen... Hehe...


    Men det kommer snart... Og det blir bedre end doom... Måske ikke grafikmæssigt... Men gameplayet...