Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

torsdag, 29. juli 2004, 19:38

Steam login problem...

Hej

Som der står i overskriften, har jeg et problem med steam.
Da jeg skulle Logge ind på min steam konto gav den mig denne bedsked som vist i det vedlagte billede. Jeg lavede lidt research, og fandt en Log-mappe i min steam mappe. Alle filerne indeholdt denne bedsked:
Error:Steam error: SteamProcessCall(Login)(0xab0002,0x157fc04,0x157fd0c) failed with error 1: AccountSubscriptionsBillingInfoRecord field left in stripped in CSubscriberAccountRecord
Som jeg altså ikke forstod hat af?
Jeg ved godt at Steam ikke er verdens bedste program, men alligevel må jeg give det en chance. så er der nogen som kender til, eller kan hjælpe mig?

På forhånd tak for hjælpen...

Edit: Problem løst :-) skulle genistallere... ellers tak for opmærksomheden...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "VulpesDK" (29.07.2004, 20:02)

2

fredag, 30. juli 2004, 00:30

Havde sammen problem, du skal bare vente lidt. Du kan også prøve at log helt af steam og så start den op igen. Den skal nok kom :))

-Slayermus

3

fredag, 30. juli 2004, 01:06

har haft samme problem 2 gange nu, der kan godt gå flere timer inden den logger på steam igen, det er bare ikke andet end at vente desværre :(
Monster: Clevo P170HMX / CPU: Intel i7 2670QM
GFX: ATI 6990M 2GB GDDR5 / Ram: Kingston Hyper X 16 GB 1333 MHX
SSD: Corsair Force Series 3 120 GB / HD: Samsung Spinpoint 500 GB / Seagate 2000 GB Extern
Keyboard: Microsoft SideWinder X4 /Headset: Razer Bashee II
Mus: MSI GaminG Miuse / Musemåtte: QcK Heavy Steel

Skærm: Dell-Ultra Sharp U23 Inch

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement