Gendaneldse af billeder på combact flash kort.

  • Der var en herinde, jeg tror det var The Hans, der var sket det samme for, jeg er kommer til at slette nogle billeder på et flash kort, som ikke skulle ha været slettet....


    Jeg kan huske at problemet blev løst med et program, men ikke hvilket.


    Mit kamera er et Canon s45. Med et COMPACTFLASH CARD, FC-32M.


    Håber i kan hjælpe :D


    takker.


  • Nej det var mig - og jeg fik da de fleste i nogenlunde kvalitet, ved at bruge EasyRecovery Professional 6.0 fra Ontrack
    Grunden til at jeg ikke fik alle var, at jeg havde taget nye billeder efter at have slettet/formatteret kortet. Det skal man ikke gøre, for så lægger de sig oven i hinanden. Altså de ligger på samme område på kortet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Nej det var mig - og jeg fik da de fleste i nogenlunde kvalitet, ved at bruge EasyRecovery Professional 6.0 fra Ontrack
    Grunden til at jeg ikke fik alle var, at jeg havde taget nye billeder efter at have slettet/formatteret kortet. Det skal man ikke gøre, for så lægger de sig oven i hinanden. Altså de ligger på samme område på kortet.


    Okay, takker. Det tegner åbenbart dårligt, for der er blevet taget nye billeder på kortet igen :( ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    Okay, takker. Det tegner åbenbart dårligt, for der er blevet taget nye billeder på kortet igen :( ;(


    Nu ikke være sortseer :) - I programmet er der flere måder hvorpå man kan gendanne. Prøv flere af dem f.eks. Raw - den finder meget. Pøj pøj.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Nu ikke være sortseer :) - I programmet er der flere måder hvorpå man kan gendanne. Prøv flere af dem f.eks. Raw - den finder meget. Pøj pøj.


    Okay :))


    Jeg har et problem
    programmet kan ik se mit kamera, altså kameraet er forbundet med USB til computeren, og i kameraet sidder flashkortet..


    Jeg kan fint gå ind i denne computer og se kamera/flashkort der, men i programmet kan jeg kun se mine to diske :(


  • Hmm - tænke tænke - Når ja, jeg har et usb-drive med en CF kortlæser.
    [Blocked Image: http://www.compgeeks.com/images/150x150/RAM-CR2AS-64-unit.gif
    Det virker så som "ikke permanent drive" og derfor ku' jeg se kortet.
    Ved ikke helt hvordan du skal kringle den :rolleyes: Du har ikke en kammersjuk, der har en USB-kortlæser ?