FC 1.2 patch - out now.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Til jer, som ikke skulle vide det:


    http://www.farcry-thegame.com <- så er den her. Sidder selv i kø på Boomtown.


    Den fylder da godt 65 MB 8o


    Her er hvad der er fikset.


  • Det er sjovt. Efter jeg installere 1.2, så var der ingen lyd i mit spil. Virkede fint i Windows, men intet i FC. Gik ind i sound options, og der var lyd kvalitets menuen grå, så antager den ikke kan finde mit lydkort. Er ved at geninstallere.

  • Læste lige den txt.-fil der også var på siden. Der står noget om at man skal prøve at slå EAX-sound fra inde i options, hvis der er problemer med lyden. Fik dog kun læst det løst. Kig evt. under "issues" el. troubleshooting.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    Den fylder da godt 65 MB 8o


    Her er hvad der er fikset.


    Æv, intet om A64-understøttelse! :(
    Men nice at de har lavet det med "Radeon 9600" rendering-problemet! :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Det er et generelt problem, hvilket man tydeligt kan se på forummet. Det bliver dog løst ved en geninstalling af spillet, og så ind med 1.2.


    Okay - så langt er jeg ikke kommet ;) Har heller ikke fået hentet den endnu. Tror jeg venter et par dage - til "stormen er løjet af" - de mirrors der var, havde alle overskredet traffic-grænsen. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Æv, intet om A64-understøttelse! :(
    Men nice at de har lavet det med "Radeon 9600" rendering-problemet! :P


    A64 er da understøttet, Far Cry skulle ovenikøbet være optimeret til A64.


    Men 64-bit understøttelse skal du ikke regne med at se før WinXP 64-bit er på gaden.
    Det siger næsten sig selv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    A64 er da understøttet, Far Cry skulle ovenikøbet være optimeret til A64.


    Men 64-bit understøttelse skal du ikke regne med at se før WinXP 64-bit er på gaden.
    Det siger næsten sig selv.


    Ja det er understøttet, men der skulle komme en patch/update der specielt henvender sig til A64 ejere!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo