Password finder to msn messenger!

  • Hvordan finder jeg et password til msn messenger det har været tastet ind før, men jeg skal bruge det igen..! jeg har allerede det program der hedder Cain and abel men jeg kan ikke finde passwordet med det program, hvis det er det bedste program der er, kan i så fortælle mig hvordan jeg finder passwordet til msn messenger med cain and abel????


    mange tak for hjælepen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Riddick
    Hvordan finder jeg et password til msn messenger det har været tastet ind før, men jeg skal bruge det igen..! jeg har allerede det program der hedder Cain and abel men jeg kan ikke finde passwordet med det program, hvis det er det bedste program der er, kan i så fortælle mig hvordan jeg finder passwordet til msn messenger med cain and abel????


    mange tak for hjælepen


    tror du skal passe på med det der, da svaret i denne tråd højestsandsynligt kan gøre mere ravage end godt ...


    bare et lilel advice.

  • hmm kan godt være, men jeg skal hacke min fars msn account, da jeg har på fornemmelsen at han har et side spring! sagt på en pæn måde

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Riddick
    hmm kan godt være, men jeg skal hacke min fars msn account, da jeg har på fornemmelsen at han har et side spring! sagt på en pæn måde


    Tror du ikke hellere du skulle snakke med ham om det? Det er meget bedre end at træffe forhastede konklusioner - tro mig!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Riddick
    hmm kan godt være, men jeg skal hacke min fars msn account, da jeg har på fornemmelsen at han har et side spring! sagt på en pæn måde


    Snak med ham i stedet for.
    At hacke andres accounts, skal du ikke regne med hjælp til her!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Snak med ham i stedet for.
    At hacke andres accounts, skal du ikke regne med hjælp til her!!!


    Det er faktisk ulovligt, det er det samme som at sprænge hans skab med personlige papirer i luften og sige at du bare lige skulle kigge :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Det er faktisk ulovligt, det er det samme som at sprænge hans skab med personlige papirer i luften og sige at du bare lige skulle kigge :P


    Nemlig, så hold dig fra det! Brug den gammeldags måde... snak med ham!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Øhhh, under "Interesser" i din profil, har du skrevet "Hacking bl.a", Riddick...


    Anyways, du løser ikke problemet ved at hacke; din bedste chance vil være at snakke med ham, uanset hvad...hvis han ikke har noget at skjule, vil han sikkert ikke ha' noget imod at vise dig sin MSN account selv, har han noget at skjule, vil han sikkert ikke ønske at vise dig den...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pede
    Øhhh, under "Interesser" i din profil, har du skrevet "Hacking bl.a", Riddick...


    Anyways, du løser ikke problemet ved at hacke; din bedste chance vil være at snakke med ham, uanset hvad...hvis han ikke har noget at skjule, vil han sikkert ikke ha' noget imod at vise dig sin MSN account selv, har han noget at skjule, vil han sikkert ikke ønske at vise dig den...


    Tja .. Selvom han ikke har noget at skjule, er det da slet ikke sikkert han bare vil vise knægten sin MSN .. Kan da godt være han alligevel ønsker noget privatliv ..


    Og nej .. Dette er slet ikke et forsvar for utroskab ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tja .. Selvom han ikke har noget at skjule, er det da slet ikke sikkert han bare vil vise knægten sin MSN .. Kan da godt være han alligevel ønsker noget privatliv ..


    Og nej .. Dette er slet ikke et forsvar for utroskab ..


    Jeg er så enig med dig Burger ;) Jeg har heller intet at skjule, men jeg vil da heller ikke lade andre kigge i min msn - det er persnligt efter min mening ;)


    Du er sgu en Burger efter min smag :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Riddick
    hmm kan godt være, men jeg skal hacke min fars msn account, da jeg har på fornemmelsen at han har et side spring! sagt på en pæn måde


    og som med warez og alt andet ulovligt, så ser vi gerne at det holdes væk fra forummet.


    PS. Men som de andre nævner vil en god gammeldags snak (måske over en kølig pilsner) være sagen ;)

  • Ey, var væk fra siden i en dag og det stormer ind med svar takker for dem allesammen! og tror jeg tager sagen op til overvejelse, jeg ville nok finde ud af hvem han har skrevet sammen med i et stykke tid. Mine forældre er lige flyttet sammen efter at være sepereret og derefter tager han på en "date" med en internet ven og han laver ikke andet end at sms med hende! kan bare ikke ta det!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tja .. Selvom han ikke har noget at skjule, er det da slet ikke sikkert han bare vil vise knægten sin MSN .. Kan da godt være han alligevel ønsker noget privatliv ..


    Og nej .. Dette er slet ikke et forsvar for utroskab ..


    Nej, det var osse derfor jeg brugte ordvalget "sikkert/sikkert ikke" = der er ingen garanti for, at han vil.
    Men det er, som alt andet, et spørgsmål om hvilke valgmuligheder man har :


    Hacking er et dårligere alternativ IMO,


    Kan man stole på svaret fra faren på et direkte spørgsmål/en samtale om hvorvidt han er utro ? Chancen, når spurgt direkte, er for lille IMO - men jeg kender selvfølgelig ikke personerne, såååå...


    Men hvis nogen kan komme med et bedre forslag så værsgo...

  • Hvis det er din PC kan du lovligt installere et program der overvåger alle taster der bliver trykket på.


    Men det er KUN hvis det er din egen PC at det er lovligt.


    Men jeg vil også foreslå at du lige klapper hesten og ser tiden an, det er jo 2 (måske 3) voksne mennesker du taler om, og de har ret til selv at styre deres privatliv, uanset hvor ondt det gør på dig at se at din far måske er din mor utro.


    Snak med din far om det, og hvis det ikke hjælper og du er sikker i din sag, så snak med din mor om din mistanke, hun har nok mere held med at konfrontere din far.


    Men du skal fandme være sikker i din sag før du går så langt!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • jeg vil mene at det er bedre at have 2 glade forældre hver for sig, end at have 2 sure sammen....
    jeg tror ikke rigtigt man kan gøre ret meget ved det. man kan jo ikke sige til sin far at nu skal du bare elske mor, og han så bare gør det bagefter...


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII