IE Crasher på Tweak.dk

  • Andre der har oplevet at IE 6 crasher når man har postet et svar eller en ny tråd her på Tweak?


    Ingen spydige kommentarer om at bruge Mozilla e.lign. det tager vi en anden dag...


    Den gør det ikke i andre fora eller på andre sider.


    To sek. så skal jeg være der med en fejlbeskrivelse... :))


    EDIT: Det er åbenbart ikke når man laver en ny tråd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SilverShadow
    Ingen problemer her.


    Det er også kun min bærbare, der gør det. Ingen problemer på min stationære.


    Det jeg var ude efter var om andre havde oplevet det samme på et eller andet tidspunkt. Og om der evt. var en løsning?


    IE crasher lige efter at jeg har trykket på "Send svar".
    Svaret når at blive sendt og optræder i tråden bagefter. Men der kommer en fin "Programmet har udført en ulovlig handling"-boks op.

  • Det har jeg også oplevet en enkelt gang eller 2, men det er ved at være længe siden da jeg er gået over til Mozilla Firefox. Jeg har ingen ide om hvordan man løser problemet.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Det har jeg også oplevet en enkelt gang eller 2, men det er ved at være længe siden da jeg er gået over til Mozilla Firefox. Jeg har ingen ide om hvordan man løser problemet.


    hmm... der kommer jo en fejlkode, prøv at smide den ind på ms.com ... der er der sådan en liste over alle fejlkoder et eller andet sted.. :)


    EDIT: den egentlige grund til at jeg qoutede var at jeg ville sige at jeg heller ikke har probs med mozilla,,, det er en rigtig god browser..:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Min Avant Browser gør det også fra gang til gang. Så kan man se, at procenten i statuslinien pludselig begynder at skrive oveni hinanden, og må lukke AB i joblisten.


    Nøjagtigt det problem har jeg også lige haft, også med avant.


    Det er sgu lidt sjovt at jeg ser den fejl for første gang for 10 min siden, og så ser jeg den her tråd. :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • Hmm.. Mine forældres gjorde det igår, da jeg sad herinde og kiggede! :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Min Avant Browser gør det også fra gang til gang. Så kan man se, at procenten i statuslinien pludselig begynder at skrive oveni hinanden, og må lukke AB i joblisten.


    Det er en generel fejl med Avant browseren.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Så Tweak... I må hellere i gang med fejlsøgningen. :)


    Der er mellem 700 og 9000 unike brugere på siden om dagen, og der er to der har et problem, hvor af den ene kun har det på ene af sine PC'er.


    Så der er vist ikke noget at fejlsøge....


    Desuden er der intet ændret i forum koden siden 2003.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj


    Nøjagtigt det problem har jeg også lige haft, også med avant.


    Det er sgu lidt sjovt at jeg ser den fejl for første gang for 10 min siden, og så ser jeg den her tråd. :)


    Som jeg skrev så er det en generel fejl i Avant Browseren. Fejlen vil opstå uanset hvilke sider man besøger.


    Af selv samme grund har jeg droppet Avant Browser add-on'en til Internet Explorer. Programmet kan simpelthen ikke håndtere caching, og til sidst kager grafikken helt.


    Når fejlen kommer kan programmet sagtens bruge 200-300MB hukommelse eller mere. Rigtig skidt kode.

  • Har skam også haft problemet i rigtig, rigtig lang tid, og har længe haft problemet med Tweak. Har aldrig oplevet det på andre forummer. Det er heller ikke mere end 1-2 måneder siden det var oppe herinde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har skam også haft problemet i rigtig, rigtig lang tid, og har længe haft problemet med Tweak. Har aldrig oplevet det på andre forummer. Det er heller ikke mere end 1-2 måneder siden det var oppe herinde.


    Ok så 3 ud af 9000.


    Tidligere var der problemer med den sql server siden ligger på. Det er der ikke mere. og gangen før der var store problemer var det på grund af en fejl i en opdatering til Internet Explorer.

  • Jeg kan heller ikke se nogen grund til at lave om el. fejlsøge på noget, som virker så fint som tweak.dk gør.
    Der har været nogle enkelte problemer - den gang med serveren og så nogle enkelte finjusteringer.
    Jeg har ihf. aldrig nogensinde oplevet det, som nogle enkelte er fremme med her.
    Men jeg bruger jo også IE6 med alle opdateringer. ;)
    Det funker altid - ihf. her hos mig - og har altid gjort det. 8)

  • Der har også været en fejl i en opdateringe i Avant Browser for nogle måneder siden der gav problemer.


    Men igen kan vi ikke rigtig gøre noget ved fejl i den software folk bruger.


    Fejlen i Avant Browseren blev godt nok hurtigt rettet, men dem der nu havde hentet ned og brugte den pågældende version havde problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg kan heller ikke se nogen grund til at lave om el. fejlsøge på noget, som virker så fint som tweak.dk gør.
    Der har været nogle enkelte problemer - den gang med serveren og så nogle enkelte finjusteringer.
    Jeg har ihf. aldrig nogensinde oplevet det, som nogle enkelte er fremme med her.
    Men jeg bruger jo også IE6 med alle opdateringer. ;)
    Det funker altid - ihf. her hos mig - og har altid gjort det. 8)


    Har også selv Internet Explorer 6 med alle opdateringerne på de 3 PC'er jeg har stående, og oplever heller ingen problemer. Hvilket jeg heller ikke gør på arbejde.