underlig fejl ved softmod af 9800

  • jeg har købt mig et 9800SE kort og det virker da også fint nok med de almindelige drivere. men når jeg så vil softmodde det til 9800PRO så sker der en underlig ting. inde i nogle spil (ikke alle) kommer der nogle blå prikker i nogle af de textures som bliver tegnet. e der nogen der ved hvordan man får dem væk? jeg har prøvet både med 4,6 og den nye 4,7 omega driver.


    screenshot fra farcry

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    jeg har købt mig et 9800SE kort og det virker da også fint nok med de almindelige drivere. men når jeg så vil softmodde det til 9800PRO så sker der en underlig ting. inde i nogle spil (ikke alle) kommer der nogle blå prikker i nogle af de textures som bliver tegnet. e der nogen der ved hvordan man får dem væk? jeg har prøvet både med 4,6 og den nye 4,7 omega driver.


    screenshot fra farcry


    Tror ikke dit kort har det så godt..
    Kan det køre Pro hastighed?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg er rimelig sikker på du har ramt et uheldigt kort. Det der ligner enormt meget en broken pipe.


    Så er der desværre ikke så meget at gøre... hvis du har mulighed for det så returner kortet og køb et nyt.


    Ellers må du leve med 9800se speed eller fejl i grafikken.. skal jo så siges at der er en hvis risiko ved at kører som pro på et kort der laver sådanne fejl.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy