Doom3.com - med flash!

  • Har lige klikket mig ind på Doom3.com - har aldrig set så fede flashmenuer før! ALT er lavet i flash, hvor er det vildt lavet.. :D


    Måske er det old news for jer?!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har set den .... Men ja, den er da nice ...


    Hvis spillet er halvt så godt, så er det jo fint ... :))


    Men tiden vil jo vise om det er hurtigt overstået og smidt over højre skulder fordi det hurtigt er blevet kedeligt eller om det har en ordenlig levetid ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Har set den .... Men ja, den er da nice ...


    Hvis spillet er halvt så godt, så er det jo fint ... :))


    Men tiden vil jo vise om det er hurtigt overstået og smidt over højre skulder fordi det hurtigt er blevet kedeligt eller om det har en ordenlig levetid ...


    Tror ikke det bliver så langt som FarCry, men det jeg tænker mest på mht. D3, er om det ikke bliver for kedeligt i længden? I FarCry kunne man faktisk selv bestemme hvordan man klarede banen osv. tror det er stik modsat i D3 hvor det bliver meget lineært! :rolleyes:


    Grafikken bliver virkelig flot efter det jeg har set indtil videre, og det er det jeg glæder mig mest til! For de næste spil der kommer, kommer sikkert til at bruge sammen engine som D3 gør! :P


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Tror ikke det bliver så langt som FarCry, men det jeg tænker mest på mht. D3, er om det ikke bliver for kedeligt i længden? I FarCry kunne man faktisk selv bestemme hvordan man klarede banen osv. tror det er stik modsat i D3 hvor det bliver meget lineært! :rolleyes:


    Grafikken bliver virkelig flot efter det jeg har set indtil videre, og det er det jeg glæder mig mest til! For de næste spil der kommer, kommer sikkert til at bruge sammen engine som D3 gør! :P


    LANGT som FAR CRY ??... 8o ... Det er jo et kort spil der kan gennemføres på en weekend ... Desværre ... Blev sgu skuffet at det ikke var større da jeg gennemførte det ... Men er vel også svært at lave et spil stort uden at trække det lidt i langdrag ... :boxed:


    Ja, et flot spil er jo så nice .... Men hvis der er mørke på over 50% af det man "ser" så kan det jo være lige fedt ... Så fortrækker jeg nu FAR CRY med noget generalt godt lys så man kan "se" mere ...


    .... Bare lidt mavesyre over den trailer som de har på siden som man ikke kan bruge til en flyvende fis IMO ... Man kan jo ikke komme og sige " Vi har lavet nogle rigtig fede skygger og bla bla bla " ... For i et mørkt lokale kan det jo så være RØVLIGEMEGET ... *G* :crazyeyes:


  • Hmm.. Syns ellers FarCry var så stort?*G*
    Nå.. Nej, det er rigtigt! Der er sgu' ikke så meget ide i at lave et spil hvor der er mørkt 50% af tiden, og så sige at "vi har lavet fede skygger".. Gir sgu ikke så meget mening!*LOL*


    Syns der mangler nogle flere "in-game" video, når nu de taler om de så berømte skygger.. Syns ikke de har været flinke til at komme med nye oplysninger, så man har noget at glæde sig til! :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hmm.. Syns ellers FarCry var så stort?*G*


    HeHe ... Half Life er "STORT" ... FarCry er weekend-underholdning når vi snakker om singleplayer IMO. Rigtigt fedt spil dog.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Nå.. Nej, det er rigtigt! Der er sgu' ikke så meget ide i at lave et spil hvor der er mørkt 50% af tiden, og så sige at "vi har lavet fede skygger".. Gir sgu ikke så meget mening!*LOL*


    Det er jo det ... :boxed:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Syns der mangler nogle flere "in-game" video, når nu de taler om de så berømte skygger.. Syns ikke de har været flinke til at komme med nye oplysninger, så man har noget at glæde sig til! :rolleyes:


    Tja ... Vi må jo bare vente til det kommer for at få en "ordenlig" oplevelse af det. Kan jo nok finde en weekend ... :))

  • Er EBGames dumme eller hvad? 429 bananer for Doom3?!


    Hvorfor faen koster det SÅ meget?!


    Har kun set enkelte klip fra HL2, og det ser også rigtig godt ud, men det spil jeg glæder mig allermest til er S.T.A.L.K.E.R.. Det ser for vildt ud! Tror det er et MEGA spil! Eneste dårlige ting ved det indtil videre er at der ikke er særlig mange varierede fjender.. Virker lidt nederen at skyde de samme og de samme dyr/monstre..


    Yup, tager fri fra arbejde for at komme til at spille Doom3.. Håber bare spanden kan trække det nogenlunde! :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • D3 koster 369.- hos Boomtown ...


    Men ja... Bliver da spændende at se hvad din spand siger til det .... Men du skulle jo også have nyt GFX snakkede du lidt om ... Det hjælper jo nok ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    D3 koster 369.- hos Boomtown ...


    Men ja... Bliver da spændende at se hvad din spand siger til det .... Men du skulle jo også have nyt GFX snakkede du lidt om ... Det hjælper jo nok ... ;)


    Læste et sted at de havde testet 9600 Pro, 5700 Ultra og alle de andre mellem-klasse grafikkort.. 9600 Pro fik 40 fps. i Doom3 testen, ved dog ikke med hvilken cpu/ram! Men i testen kunne man tydeligt se at Nvidia havde store fordele! :rolleyes:


    EDIT: Testem var i 1024*762*32, og UDEN noget af det gode slået til.. :O


    Ja, nu må vi se hvornår databutikken sender dit kort.. ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Læste et sted at de havde testet 9600 Pro, 5700 Ultra og alle de andre mellem-klasse grafikkort.. 9600 Pro fik 40 fps. i Doom3 testen, ved dog ikke med hvilken cpu/ram! Men i testen kunne man tydeligt se at Nvidia havde store fordele! :rolleyes:


    Det skal nok gå ... ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Ja, nu må vi se hvornår databutikken sender dit kort.. ;)


    Forhåbenligt før jeg sender dem en brevbombe. *G* ... Ej, de har det jo først 30/7, så det går jo nok. Har ikke tid til at game ret meget resten af denne mdr alligevel, sååå...

  • Kan huske da jeg havde Doom på min x486 pc...hehe der er sket nogle forandringer, :evil: Glæder mig vildt til at teste spillet.
    Nogen ved hvor stor pc spillet kræver?


  • Synes nu ikke STALKER så SÅ flot ud... HL2 er stadig det flotteste udkommende spil jeg hidtil har set... Det er da MEGA lækkert at se på det spil... Du burde tage og hente flere videor... Tror de kunne hentes hos dailyrush??


    Så lige traileren fra doom3 på deres HP... Jeg synes det ser MEGA fedt ud... Men ved et nærmere kig så var der mange små fejl... Deres ører ser MEGA dårligt ud... Tingene ser ikke ud som om de rører ved hinanden ret godt... Når folkene går ser det lidt skidt ud... Når folk rører ved ting... Lidt skod...

  • Nogen der ved om der er Multiplayer i Doom3 ?
    Synes nemlig slet ikke jeg har hørt noget om det..


    Hvis ikke holder jeg mig sgu til UT 2004 :boxed:


    Singleplayer kan være fedt nok.. Men jeg når sjældent at gennemføre et spil´- Før jeg kommer til at prøve multiplayer

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Nogen der ved om der er Multiplayer i Doom3 ?
    Synes nemlig slet ikke jeg har hørt noget om det..


    Hvis ikke holder jeg mig sgu til UT 2004 :boxed:


    Singleplayer kan være fedt nok.. Men jeg når sjældent at gennemføre et spil´- Før jeg kommer til at prøve multiplayer


    Joh, der er MP i Doom3...