DOOM 3 gået guld

  • Så er det vist slået fast med syvtommersøm. [link]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det er storartet :clap:


    Glæder mig utrolig meget - og håber at min gamle øg kan køre skidtet :boxed:


    Enig ;)


    men er også lige bange for at min comp ikke kan trække spillet med at i max indstillinger :roller:
    Men nu må vi se

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Ser ud til at der kommer en DOOM3 demo på et tidspunkt. Det her er Todd Hollenshead's egne ord :


    "Demo: our priority was finishing the game first and now we are turning our attention to the demo. I
    don't have any information to share regarding any specific content, but I don't believe that we have
    ever disappointed in that regard in the past. We will release the demo as soon as it's done, but this
    probably won't happen until after the game has arrived on U.S. store shelves".


    ^^Det er taget her fra :
    GameFinger.com


    Tror I lige der bliver pres på div download servers de første 24-48 timer !?!

  • tror hellere jeg må bestille det nu ;)


    har fundet det til 279kr - et hemmeligt sted hehe :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Tror ikke der kommer nogen demo.. Folk ved jo godt hvor fedt spillet bliver, og desuden er der "måske" kun 2 uger til det kommer på gaden?!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Connektors
    .... :P


    Demoen kommer jo først EFTER spillet er udkommet!
    Hvorfor hente en demo, når vi ved at spillet bliver godt?! :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hehe det skal bestilles, no doubt about it da... ;) ... yihaaa... fik fandme kuldegysninger(af glæde)da jeg læste nyheden .... weeeeee


    Jeg skal da personligt ligge i kø foran EB Games indtil de åbner.. :P


    Spillet kommer ikke på dvd vel?
    Har ikke noget dvd-drev nemlig..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Jeg skal da personligt ligge i kø foran EB Games indtil de åbner.. :P


    Spillet kommer ikke på dvd vel?
    Har ikke noget dvd-drev nemlig..


    De udgiver KUN spillet på CD'er, da de mener at det vil være for dyrt at sende spillet på markedet på DVD-skiver. Så vidt jeg kan huske, ville det komme til at fylde 3-4 CD'er. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    De udgiver KUN spillet på CD'er, da de mener at det vil være for dyrt at sende spillet på markedet på DVD-skiver. Så vidt jeg kan huske, ville det komme til at fylde 3-4 CD'er. ;)


    SKOD ! :boxed: ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    SKOD ! :boxed: ...


    Hvor svært kan det være at skifte et par CDer.. Du har da haft ældre comps, right? Tænkte mest på et par af de ældre Amiga spil jeg har, på 11 disketter.. 3-4 er jo intet :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Hvor svært kan det være at skifte et par CDer.. Du har da haft ældre comps, right? Tænkte mest på et par af de ældre Amiga spil jeg har, på 11 disketter.. 3-4 er jo intet :)


    Det var da en underlig sammenligning.


    Jeg syntes det er skod at komme noget på CD hvis det fylder 3-4 CD´ere istedet for at smide det på én DVD. De må godt lige vågne lidt op og komme ind i det 21. århundrede ...


    ... og til dem der ikke har et DVD-drev, men godt kan spille sådan et spil på et ordenligt niveau kan jeg kun sige .... " tisk tisk, har i råd til den hardware det kræves, så har i FANDME også råd til et DVD-drev som koster ingen penge " ...


    Men for at svare på dit spørgsmål om jeg har haft gamle computere .... Joh, det har jeg da. Men de skal ligesom ikke spille DOOM3. ... og fordi man engang splittede spil´ne over en håndfuld medier eller mere, så betyder det ikke at man skal gøre det nu til dags når der er mulighed for at lade være med det.


    og hvis producenten skriver at det er dyrt at lave produktionen på DVD kan jeg kun sige én ting *bullshit* ... De skal bare vågne lidt op og følge trop ind i det 21. århundrede ... Især efter at de har brugt en hulens masse penge på et spil som jo nok er helt udemærkede.

  • Det er måske rigtigt nok, nu ved jeg ikke hvor meget de forskellige producenter betaler for forskellen på CD og DVD skiver, og om det koster dem ekstra at producere på begge medier..


    Men nu skal jeg jo ikke vælge hvad andre folk vil klage over, jeg er sådan set ligeglad om det kommer på 3 eller en enkelt CD/DVD, mit CD drev er hurtigere end DVD drevet, så ville sq nok tage CD.


    Hvorfor udgiver de dem egentlig ikke bare på oldgamle usbharddiske? Så skulle man bare plugge ind og så starte spillet.. Nej hvor nemt

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det er måske rigtigt nok, nu ved jeg ikke hvor meget de forskellige producenter betaler for forskellen på CD og DVD skiver, og om det koster dem ekstra at producere på begge medier..


    Jeg mindes at have læst at de havde regnet ud at det ville koste dem ~5kr mere pr. spil at udgive, hvis det blev sendt ud på DVD og ikke CD. Men hæng mig ikke op på det. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg mindes at have læst at de havde regnet ud at det ville koste dem ~5kr mere pr. spil at udgive, hvis det blev sendt ud på DVD og ikke CD. Men hæng mig ikke op på det. ;)


    Wauu... En HEL 5´er .... :T *G*


    Men hvis de koster dem en HEL 5´er mere at lave én DVD frem for 3-4 CD´ere så lyder det nu skummelt i mine ører ... Prisen er billigere for DVD-medier end for CD-medier pr GB ... Men fair nok ... en HEL 5´er ... På et spil som koster 300+ kr gør jo nok ingen forskel ... Ville det jo nok heller ikke om så spillet kun kostede 100 kr ... :))


    Syntes direkte det er lamt at producenterne stadig holder fast ved CD´ere når der drejer sig om noget som fylder mere end én CD. :boxed: