Gran turismo Til pc?

  • ja jeg kunne ikke finde en mere præcis overskrift :D
    jeg leder efter spil der minder om gran turismo bare til computer altså tune din bil og kør forskellige løb må meget gerne være really del :D


    på forhånd tak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    ja jeg kunne ikke finde en mere præcis overskrift :D
    jeg leder efter spil der minder om gran turismo bare til computer altså tune din bil og kør forskellige løb må meget gerne være really del :D


    på forhånd tak


    hehe jeg ved godt at det her er på kanten af hvad vi må for forum, men køb da gran turismo og du har sikkert et dvd drev i din spand, og find så en ps2 emulator på http://www.google.com ... det er ikke så svært... så kan du pænt spille gt på din comp .. .;)...



    EDITY: ku ikkelade være med at google den og fik dette resultat: http://www.pcsx2.net/downloads.php

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    WTF! Jeg havde ellers tænkt mig at købe det, da jeg lige har DL demoen, som er enorm fed.
    Tror jeg holder mig til den, indtil videre...


    Det skal lige nævnes at demoen også installerer det snavs. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Damn. Så er det jo for sent. Jeg kan dog ikke se nogen driver-fil under programmer....


    De er også godt gemt.
    Gå ind i enhedshåndtering.
    Vis- Vis skjulte enheder
    Kig så under ikke plug and play drivere
    Derinde ligger de.

  • Jeg har TOCA race driver 2 og har ikke haft et eneste problem med starforce 3 beskyttelsen.


    Alt det hype der er omkring den er startet af folk der downloader wares og de er pissed over at der endelig er kommet en kopi beskyttelse der virker (der er ikke lavet en no dvd crack endnu)


    Så jeg kan varmt anbefale spillet!
    Det er det fedeste bil spil jeg har prøvet, og jeg har prøvet mange :)


    Du kan i spillet ændre på opsætningen af bilen, affjedring, gearing, spoilere osv.


    Køb det, du kommer ikke til at fortryde det.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr