Hjælp til MS i CS!

  • Jeg har en Samsung Syncmaster 710N samt et PNY 6800GT, min MS ligger mellem 24 og 30, den vil jeg meget gerne have længere ned. Skærmen har 12 MS, mine rates ligger på 65, 65 og 25000. Internet forbindelse er 1024/256. Nogen der ved hvordan jeg får MS ned på en 12-15 MS?

  • Den MS din skærm kører med har jo ikke lige noget som helst at gøre med din MS i CS.


    MS i CS er svar tiden til serveren og hvir du kører med 24-30 så er der sgu ikke så meget at brokke sig over der.


    Prøv og skift lidt rundt på dine rates... 70,70 eller 101,101 det kommer meget an på serveren også hvilken MS du for og hvilke rates du skal bruge.


    Rent ud sagt alt under ping 30 vil ikke gøre nogen forskel i cs.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Jeg er enig og det er da en flot ping at køre med.

  • Det er ikke ping jeg snakker om, men MS, hvilket ikke er det samme. Min ping ligger omkring 30-34. Jeg mener at MS burde ligge mellem 12 og 15 når min skærm er 12 MS. Ellers tak for hjælpen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Det er ikke ping jeg snakker om, men MS, hvilket ikke er det samme. Min ping ligger omkring 30-34. Jeg mener at MS burde ligge mellem 12 og 15 når min skærm er 12 MS. Ellers tak for hjælpen...


    Jamen den ms, som jeg egentlig ikke kan huske hvad er da jeg ikke har spillet cs i nogle år nu, som vises i cs har jo ikke noget gøre med din skærms ms ...

  • Den ms du snakker om er det samme som din ping!


    Grunden til at der ikke står det samme de to steder du kan chekke er fordi at den ene er knap så nøjagtig.


    Og som der er blevet sagt mere end én gang har din skærms 12 MS intet med MS i CS.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr