Irretrende Starteside!

  • Jeg har denne her irreterende startside, hver gang jeg køre Ad-Aware forsvinder den, indtil jeg har haft IE åbnet en gang så kommer den igen, har prøvet at køre Ad-Aware og Spyboot i Fejlsikret tilstand!


    Den ser sådan her ud!

  • kender den godt... fucked op irriterende... prøv at gå ind i Regedit og se om du kan finde den... hvis du ka så slet den... dog på eget ansvar... det var sådan jeg fik den væk fra min...

  • Det hjælper ikke at fjerne den i regedit.... han har fået en omgang Malware.... har haft den samme...


    Den lægger en masse forskellige .dll filer ned på compen, som skiftevis erstatter hinanden hvis den ene skulle blive slettet. sletter du en, sørger de andre for at lave den igen.
    De skal alle slettes på én gang.


    Jeg fik den væk med HiJackThis.
    Findes på http://www.spywarefri.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    kender den godt... fucked op irriterende... prøv at gå ind i Regedit og se om du kan finde den... hvis du ka så slet den... dog på eget ansvar... det var sådan jeg fik den væk fra min...


    Kan du huske hva den hedder?
    Og måske en lille guide til hvordan jeg kommer ind i Regedit!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
    Det hjælper ikke at fjerne den i regedit.... han har fået en omgang Malware.... har haft den samme...


    Den lægger en masse forskellige .dll filer ned på compen, som skiftevis erstatter hinanden hvis den ene skulle blive slettet. sletter du en, sørger de andre for at lave den igen.
    De skal alle slettes på én gang.


    Jeg fik den væk med HiJackThis.
    Findes på http://www.spywarefri.dk


    Hejsa, har hentet det den kommer op med en masser men er ikke sikker på hvad jeg må slette?

  • en af minne venner har lige haft det samme problem. dog kørte han en gang antivirus scanning, hvorefter den fandt en fil der hed noget med: TR/dldr.Startpage. nu har han ikke det problem mere

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Hvad med Trend Micro's on-line scanner ? Den kan SOM REGEL osse finde og fjerne sådan noget skidt. Hvis ikke den selv kan fjerne det, giver den dig adressen, så du selv kan fjerne det manuelt.


    Du kan finde scanneren her.

  • Mener at kunne huske, at det er lidt hyggeligt kræs der følger med Kazaa!
    Jeg er ikke helt sikker men jeg tror nok at jeg også havde den på et tidspunkt. Jeg fjernede den ved at søge på navnet og fandt en guide der forklarede fremgangsmåden!
    Sidste gang jeg brugte kazaa!

  • Med følgende programmer er man godt kørende:


    SpywareGuard - til scanning af pc og real-time protection
    Ad-Aware - også til scanning af pc
    StartUpMonitor - Advarer om ændringer i regedit (kører i baggrunden)
    HiJackThis - hamrende godt program til scanning af PC, dog manuel fjernelse af eventuelle problemer
    CWShredder - scanner som kan fjerne en del skidt


    Gode programmer ;)


    Krapylet -> Hvis problemet ikke er løst, så smid mig en mail.