Til folk der kunne lide Transport Tycoon

  • Hey... Fandt lige en demo af noget der hedder Transport Giant, det minder meget om TTD i konceptet, Syntes lige at jeg ville dele det med jer, da jeg kan huske at det har været oppe at vende før om der var et nyt spil på vej...


    Transport Giant


    Chris Sawyer er også ved at lave et nyt TTD, det skulle komme til at hedde Locomotion, men der er ingen demoer ude endnu, men der er da screenshots på deres hjemmeside


    Glæder mig som et lille barn til at der udkommer en fuld vers. af Transport Giant på engelsk... Og måske endnu mere til at Locomotion bliver udgivet...


    Ville da lige dele denne glædelige nyhed med jer :clap:

  • Syntes ikke at grafikken i locomotion ser særlig overbevisende ud desværre :(


    Det ligner og lyder også som noget der kun er med toge, hvilket jeg syntes ville være synd.
    En af de fede ting ved TTD er jo netop at man kan bruge masse forskellige transportmidler.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • nice ! TTD var for fedt ! glæder mig til at se hvad de nye spil her kan klare sig ! 8)


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Håber da det bliver godt men jeg syntes ikke rigtig at grafikken er tidssvarende havde forventet noget mere må jeg nok indrømme.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy