Nutzy-Samurize

  • Sidder lige og ville fyre noget tid af på Samurize for en gangs skyld og efter jeg har fixet lidt her og der og gemt, så fyrer jeg nogle MBM-aflæsninger på det jeg har klasket sammen ... Går også fint, men da jeg vil gemme får jeg den her ... :boxed:


    Nogen der har en Samurize-To-HumanLanguage-ordbog ved hånden ? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Du skal vel vælge et andet sprog i et af scripts'ne.


    Var også min tanke da logikken slog til ... Men efter 2,3 sekunder så kom jeg i tanke om at ALT på min computer er engelsk og kun engelsk... Så den går jo ikke at der skulle være noget galt der...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Var også min tanke da logikken slog til ... Men efter 2,3 sekunder så kom jeg i tanke om at ALT på min computer er engelsk og kun engelsk... Så den går jo ikke at der skulle være noget galt der...


    Hvad med scripts'ene? Er de allesammen engelske eller er nogle af dem danske?

  • Det kan vel også være muligt at der er tale om kode sprog ved ikke lige hvordan zamu kører.


    Men kunne jo være noget af det var baseret på en type java og noget andet på en anden og at det var der problemet lå.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Hvad med scripts'ene? Er de allesammen engelske eller er nogle af dem danske?


    Der er ingen problemer med nogle af de andre scripts som jeg har skrevet. Det er KUN når jeg smide MBM-målinger ind at den skriver den besked når jeg vil gemme det jeg har lavet. Hvis jeg undværre MBM-delen, så virker det 100% som det skal.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Det kan vel også være muligt at der er tale om kode sprog ved ikke lige hvordan zamu kører.


    Men kunne jo være noget af det var baseret på en type java og noget andet på en anden og at det var der problemet lå.


    Nej

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass
    :offtopic:
    GrillRotten.. Hvad hedder det theme du har på din PC.?? Og hvor har du downloaded det.?? :D


    StyleXP > WaterColor ... En af dem der er standard så vidt jeg husker.


    Ellers så er det jo ThemeXP.org ...


    btw... Visual Style ... Ikke Theme... ;)


  • Jeg skrev da også Visual Style :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass
    Jeg skrev da også Visual Style :D


    Ups. .. Hm. Læste det som themes ... Spøjst, men nok fordi jeg sidder og roder lidt med Samurize/Photoshop osv så ... :)) *G* ...


    Men nu har du jo også lavet et EDIT så jeg lige ... fy fy ... Du skrev sgu nok themes alligevel. *G*