De legendariske 60hz :(

  • Men det kan lave vrøvl med BF 1942, hvis du bruger refreshforce (ihvertfald de ældre versioner) så skal man lige ændre lidt i en .ini fil i BF 1942 :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    Men det kan lave vrøvl med BF 1942, hvis du bruger refreshforce (ihvertfald de ældre versioner) så skal man lige ændre lidt i en .ini fil i BF 1942 :)


    Yes. Det samme er gældende med BFV ... Er jo ALTID at fortrække hvis man tweake sit game lidt frem for at bruge et stykke software til det ... :))

  • det er da ikke programmets skyld men EA der er totalt fatsvage og lave et spil der ikke tillader man kan køre over 60mhz uden at skulle sidde og ændre i en fil.

  • nej det har du ret i, det var heller ikke en kritik af et glimrende program!


    Det er bare rart at vide!!


    Jeg sad lige pludselig med et BF 1942 der ikke ville starte op og havde ikke den fjerneste ide om hvad fanden der var galt, og første gang det skete løste jeg det med at formatere.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mdj
    nej det har du ret i, det var heller ikke en kritik af et glimrende program!


    Det er bare rart at vide!!


    Jeg sad lige pludselig med et BF 1942 der ikke ville starte op og havde ikke den fjerneste ide om hvad fanden der var galt, og første gang det skete løste jeg det med at formatere.


    det er squ surt når store firmaer som EA laver sådan noget lort men det er EA ret gode til


    jeg græder hvergang EA opkøber endnu en spil fabrikant de kan ødelægge alt.


    vi fik aldrig dungeon keeper 3 forde EA ikke mente det var salg nok i den.


    men sende en masse lamme fodbolds spil og super ringe arcade bil spil kan de finde ud af at sende på markedet EA burde :camp: og :chain: i småstykker


  • *LOL* Det er eneste jeg ser frem til fra EA Games, er Medal of Honor - Pacific Assault.. Hvem gider og spille "The Sims - Triple Deluxe" og Harry Potter 10?! :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    det er da ikke programmets skyld men EA der er totalt fatsvage og lave et spil der ikke tillader man kan køre over 60mhz uden at skulle sidde og ændre i en fil.


    True True ... EA er så desværre ikke de eneste der "glemmer" den del med in-game config af Hz...


    Men brokke sig kan man jo altid ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    undskyld for :offtopic: men skulle altså lige af med noget galle over EA


    Helt i orden. Kender fornemmelsen.


    De har dog lavet nogle feeede games gennem tiden ... Men også noget værre lort IMO... :)) *G* ... "EA Sports" :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk
    Men er der nogen der ved hvad jeg kan bruge?


    Refreshforce virker ikke, og med powerstrip fucker tv-out :(

    HEHE (jeg tror altså også at det er til geforce deraf navnet)
    Jeg havde samme problem ati refreshfix og en rettelse i .ini-filen hvad bf angår, løste mit problem.
    Men det er nu ikke helt fair at sige det er ea´s skyld det hele for Ati har også en del af skylden.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk


    Jeg tror jeg er lidt lost her :rolleyes: ...

    Det er en indstilling du kan stille under skærme ;)
    Du skriver ikke rigtig noget om hvilket spil det er der giver dig kvaler.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad med "refresh rate override /same as desktop" ?... Burde det ikke virke fint nok ?...


    Det er ikke altid det er nok med den indbyggede refreshrate fix i driverne, fordi den kun er til direct3d ikke opengl. Men ellers skulle det virke ok.


    Jeg bruger selv refreshforce.. det er klar det bedste program jeg har fundet til at løse mit refreshrate problem og det virker perfekt med mit radeon 9500.