Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. juni 2004, 19:54

Hey

Er der nogen der ligger inde med, eller kender nogle steder hvor der ligger nogle samurize scrpts til danske nyhedssider.

Eller evt. bare nogle brugbare eller sjove scripts.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

2

tirsdag, 29. juni 2004, 20:37

Sidder faktisk selv og kigger efter et par ting til den nye jeg er ved at smække sammen ...

Bl.a. vejret her på sjælland ... og så aktier ... TDC, Danske Bank osv ... :))

3

tirsdag, 29. juni 2004, 21:02

Er det bare mig eller kan alle de smarte ting i smider på desktop kun være med til at slow speed på spanden gennerelt ???

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

tirsdag, 29. juni 2004, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Er det bare mig eller kan alle de smarte ting i smider på desktop kun være med til at slow speed på spanden gennerelt ???

Det er bare dig ... :)) .... Det sløver ikke rigtigt mere end MSN osv gør ... Det er jo bare lidt RAM der bliver brugt ... CPU´en bliver stort set ikke brugt her. 1% ... Det overlever jeg jo nok... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (29.06.2004, 21:23)

5

onsdag, 30. juni 2004, 23:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Sidder faktisk selv og kigger efter et par ting til den nye jeg er ved at smække sammen ...

Bl.a. vejret her på sjælland ... og så aktier ... TDC, Danske Bank osv ... :))

Hey Grill! Det er fandme et nice desktop du har der i den tråd du ahr lavet med "vis dit desktop"! Jeg har længe gerne ville have et fedt Samurize desk! Jeg har downloadet Samurize og nogle Config filer! Men skal bare lige vide. Har du bygget det op fra bunden i Samurize? arbejder det sammen med motherboard monitor for at få temps og Volt "af vide"?? Var det muligt man kunne være så fræk at "få" din config så man kunne sidde og rode med det?!? På forhånd tak!

Allan

EDIT: Skal lige siges at jeg har prøvet at rode med det, men synes bare det virker lidt uoverskueligt det Samurize! Jeg er nok mere en "haj" til hardware end software!

Hvis du ikke vil dele din config fil eller hvad det hedder kunne det være najs hvis du kunne dele et par tips...!

i7 3770k 4.8ghz delidded w/ULC - MSI Z77 mPower - Corsair H80i w/ 2xNB E-loop - Corsair 16 GB 1866mhz Cas9 - GTX 780 Bios v mod/AAEIII 7v 1215/7000 - Corsair RM1000 - Fractal Define R4 w/5 x Define R2 140mm fans - Samsung 840 pro 256 GB SSD - Seagate 3TB

Seneste tests og artikler

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Instagram vurderet til 35 milliarder dollars

Instagram, som Mark Zuckerberg
Læs Mere

0

Hex Gear udgiver deres første kabinet!

Hex Gear er et nyt firma, der
Læs Mere

0

Større hukommelse i den nye iPhone og iPad

Ifølge en taiwanesisk rapport
Læs Mere

3

Grand Theft Auto 5 til PC næsten færdigudviklet

Rockstar Games har udtalt, at
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.