1

mandag, 21. juni 2004, 19:11

Har lige købt og indstalleret , Farcry, men når jeg vil spille siger den CD/DVD emulation software has been detectet. please diable all CD/DVD emulation software and restart the game...

Hva snakker den om??

2

mandag, 21. juni 2004, 19:13

Det er vist noget med at diverse progs. som clone cd, deamon tools osv. kan forstyrre spillet.

Kan du ikke bare smide en No-Cd efter spillet, så burde det da funke? eller?

3

mandag, 21. juni 2004, 19:14

Virtuelle Drev ... ;) ... Daemon Tools osv ... Slå dem fra.

Ellers rip den FarCry DVD og mount det image på et af disse drev. Det virker fint nok. :)) ....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (21.06.2004, 19:23)

4

mandag, 21. juni 2004, 19:15

det problem havde jeg også det vidste sig at den ikke kunne lide at virtual clone drive er installeret.

Så hvis du har noget der simulere et CD/DvD drev så er det nok det, prøv at uninstall det og kør FarCry igen

Edit: øv lidt sent :]

Cisco Certified Network Associate — CCNA

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "^Genzo^" (21.06.2004, 19:16)

6

mandag, 21. juni 2004, 20:02

Ville lige vise et billede jeg fik lavet i FarCry :D

Så ved vi hvad de mercs laver når de har pause :T

Cisco Certified Network Associate — CCNA

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "^Genzo^" (21.06.2004, 20:29)

7

mandag, 21. juni 2004, 20:22

Så ved vi hvad de mercs laver når de har pause !!!!

hehehehe :))

8

mandag, 21. juni 2004, 20:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani
Hmm har lige slettet CloneCD nu virker det, så tak for svarene.. :D

Strange spil :rolleyes: :))

Det er ikke spor strange. Splinter Cell: Pandora tomorrow har den samme slags anti-kopi sikring. Den kræver også at man ikke har installeret noget af den slags.

9

mandag, 21. juni 2004, 21:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani
Hmm har lige slettet CloneCD nu virker det, så tak for svarene.. :D

Strange spil :rolleyes: :))

Ja Far Cry kan ikke lide CloneCD, det er lidt en skam, for det kan jeg godt.
Som jeg lige skrev i en anden tråd, kan jeg ikke lide at producenterne vil bestemme hvad jeg har installeret og ønsker at bruge.

Det er jo groft at man nærmest skal bruge cracks for at det hele kører normalt.
No-dvd patchen til Far Cry gør vist nok at man godt kan bruge CloneCD.

10

mandag, 21. juni 2004, 21:36

Personligt har jeg nu ikke oplevet nogle problemer hvis man bruger Alkohol 120% som jeg klart fortrækker istedet for Daemon Tools, CloneDVD osv osv osv ...

11

mandag, 21. juni 2004, 22:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Personligt har jeg nu ikke oplevet nogle problemer hvis man bruger Alkohol 120% som jeg klart fortrækker istedet for Daemon Tools, CloneDVD osv osv osv ...

Der er jeg mere til Daemon tools ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

12

tirsdag, 22. juni 2004, 01:05

Jeg fik først spillet i en.. uhm.. uoriginal version som DVD og bruger Daemon tools til at installere med (har ikke et DVD drev) og det kører som det skal.. men der har de nok pillet den sikring fra.. kunne jeg forestille mig.

13

tirsdag, 22. juni 2004, 06:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Der er jeg mere til Daemon tools ;)

Fair nok... ;) Jeg kan så godt li at man kan lave et bibliotek over de filer man mounter. Og fx. lave genvejstaster til dem. Så kan programmet jo også rippe CD/DVD´ere ... Som Daemon Tools jo ikke kan. Førhen brugte jeg flere programmer som irreterede mig når der findes ét program der kan det hele til UG. 8)

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg fik først spillet i en.. uhm.. uoriginal version som DVD og bruger Daemon tools til at installere med (har ikke et DVD drev) og det kører som det skal.. men der har de nok pillet den sikring fra.. kunne jeg forestille mig.

Ja, der er ingen kopi-sikring på DVD´en. Fandt jeg også ud af efter jeg fik det fordi jeg lige skulle rippe spillet da der ikke fandtes nogen NO-CD på det tidspunkt. Lavede så også lige en kopi nu når det var SÅ nemt... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.