Kan ikke Hipernate eller Standby??

  • Hey!
    Lige pludselig kan min PC ikk Hipernate mer eller gå standby?? :rolleyes: kører win xp pro.
    Hva ka være problemet??

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • tror at du skal tage et kiggg i windowsupdate hvis der er noget så bare updater og se men det kan også være din mus, test.., netcard, et eller andet usbdims.. ps prøv at pille alt af der er på og se om den gider så!

  • Hvis jeg har webcam i siger den at pcen ikk ka hipernate pga det, det ved jeg.. men det ER taget fra.. når jeg trykker hipernate eller standby så går den igang, men går bare i stå ?? mega belastende.. det kan MÅSKE være efter jeg smed de 2 xtra usb slotte og firewire porte om bag i pcen.. fjernede dem ellers, men det hjalp ikk.. ka være SATA?? gider bare ik afmontere det nu lol...

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • jeg har ellers prøvet mange gange at den ikke gider fordi der er et eller andet usbdims på eller cam på firewall osv men det virker for mig når de ting er af.


    Men du kan også lige prøve det her:


    Ved tid på proceslinjen skulle der meget gerne være noget der hedder " sikker fjernelse af hardware "


    Hvis den er der så fjern alt inde fra den men kun hvis den er der.


    Men har du kørt windows update og har du sp1 ??

  • Dender safe remove ting er der ikke nej. den er der når mit digi cam er sat til. Har SP1 ja :S


    winupdate havde kun msg 4.7 og "Silicon Image storage software update released on May 12 2004." til mig..


    hver gang den bare fryser blir jeg jo nøs til at slukke på knappen imens.. håber den ka klare det :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Carstone ().

  • tja det kan den vel nok men er du sikker på du ikke har gjordt noget med filerne ?


    Fordi den skal sku kunne gøre det med mindre den ikke kan få noget til at stoppe eller også ikke kan finde filer til at gøre det prøv at updater din windows med windows cd'en det skulle meget gerne hjælpe uden der sker noget med dine programmer.