net dør efter 5 sekunder

  • hey


    på billede viser det der er makeret med blåt problemet, hvis jeg ikke lukker det (program) hopper nettet af efter 5 sek.. og det viser på dumeter at jeg uploader med 7kb/sek uden jeg laver noget, når jeg lukker det er alt som det skal være.. jeg ved godt jeg bare kan bruge msconfig til at fjerne opstarten.. men måske var der nogle der kunne forklare hvad det er? da det sker hver gang jeg formatere... jeg mener ikke selv det er noget jeg selv har installeret..


    men her er billede da :)

  • Har aldrig set den fil selv, så højest sansynhed kan det være noget du har fået ned fra nettet på den ene eller anden måde. Tag og fjern den fra msconfig og så kør en ad-aware test lige for at fjerne det værste hvis det skulle være sådan noget.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Har aldrig set den fil selv, så højest sansynhed kan det være noget du har fået ned fra nettet på den ene eller anden måde. Tag og fjern den fra msconfig og så kør en ad-aware test lige for at fjerne det værste hvis det skulle være sådan noget.


    det vil jeg gøre, men det er bare underligt at problemet opstår hver gang jeg formatere...

  • Quote

    det vil jeg gøre, men det er bare underligt at problemet opstår hver gang jeg formatere...


    Lige efter at du har formateret og geninstalleret windows, er filen der da så også ?(


    Syntes det lyder meget mærkelig at den er der lige efter at have formateret medmindre du har siddet en del på nettet inden du har chekket efter ?(

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm


  • det eneste jeg gjorde var at være inde på windowsupdate.com og nvidea.com for at få de nyeste drivere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CrazY


    det vil jeg gøre, men det er bare underligt at problemet opstår hver gang jeg formatere...


    husker du at hive dit modem fra når du formaterer/geninstalere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann


    husker du at hive dit modem fra når du formaterer/geninstalere?


    8o det kunne være man skulle prøve det næste gang :baby:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CrazY


    8o det kunne være man skulle prøve det næste gang :baby:


    kunne godt være du havde mere held med det,når du er færdig med at geninstalere,så aktiver firewallen i xp,inden du logger på nettet... ;)