Counter-strike HACKING

  • hej.


    :lame: :lame:
    jeg skal havde fat i noget vild og gal aim bot til cs :O ikke fordi jeg skal ud og lame på nettet men mig og mine venner skal snart lave noget cheater war og så gælder det bare om at havde det vildeste cheat.


    nogen der ved hvor jeg kan få fat i noget sindsygt aimbot, wallhack, esp, osv.


    har prøvet meget aimbot men syntes ikke det var særlig godt. jeg ved godt det lyder lamt men vis i ved hvor man kunne få fat i tingende så siger jeg JOTAK!
    :lame: :lame:

  • Er det til 1.5 eller 1.6


    Ellers er det jo bare med at søge på » Wallhack » Aimbot » Speedhack til cs på google.dk, der er RIGITGT meget.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • okay ShakaleN fordi jeg wallhacker mod en vend betyder det jeg snyder i alt k. hmm lad mig see ah ja aimbot i warcraft3 og wallhack. tja wingcommander 4 åhh nej han wallhacker... esp åhh nej åhh nå nej



    DOH DOH DOH DOH DOH DOH DOH DOH DOH DOH !!!ShakaleN!!!

  • lær at spil, spillet som det lavet..men ok det er åbenbart fordi du suck så brutalt så du bliver nød til at cheate, ka også godt høre på dig, du ikke har for mange brikker at rykke rundt med :roller: så undre mig endlig ik..der er da overhovedet ik noget ved at cheate, det ødelægger det "rush" det ellers vil give IMO..


    giv mig lige din adresse så skal jeg sende dig en pakke tude kiks...

  • Hm.. Ser ud til Vavle har nedlagt de populære cheat sites..
    Af Cheats Synes jeg Blaze's hack var en af de bedste..
    Men alle Joolz var også gode


    Metacheat af joolz
    http://www.cheatforge.com/modu…owfiles.php?group_id=1003


    Ved dog ikke om de virker :\
    Og det er også kun til version 4.xx, mener den sidste var helt oppe på version 10, så de er ikke ligefrem nye..


    Men den sidste version af metacheat var meget fun, sjovt at se nogle CS Nørder whine når de får tæsk :d


    Btw. nu må i ikke tro jeg er den syge cheater.. Det eneste spil jeg har cheated i er CS, og det gør jeg ikke mere

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • JOOLZ plager at være onde. Mener de hedder joolz.
    Der er alt, White wall, Wall Hack, Aimbot, Speed Hack og en masse andre ting...
    Men brug dem ALDRIG over nettet!!! Hader selv Cheateres som kommer ind på Public serveres, brug dem kun over LAN. Og på den måde bliver man heller ikke taget af HLGuard/CSGuard og VAC


    Her er lidt god information, om hvad; må du selv læse dig til :P



    [edit] http://membres.lycos.fr/cheatl…&d_op=viewdownload&cid=42 :oops: Var det mig der kom til at sætte det link ind? :))
    Lov mig at give dine kammis bølle-bank til LAN :evil:[/edit]

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • cheating er for idiot børn - cheating har generelt ruineret en stor del af Counter-Strike, godt valve gør noget ved problemerne...


    Og håber seriøst din key bliver perm. banned af VAC! :rolleyes:

  • Men hvis man requester et cheat til Worms 2 vil i ikke sige noget til det.. :lame:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Men hvis man requester et cheat til Worms 2 vil i ikke sige noget til det.. :lame:


    ømm..nu er det ik lige worms2 der bliver snakket om her...men alt online cheat pis sux generalt! om det er til worms2, counter skrike eller whatever og de *cheater spader* ødelægger det for alle de mange som ikke er så :lame: at cheate, og bare vil spille en gang "whatever" med venner og bekendte..hvis folk så vælger at cheate offline i singleplayer spil osv. , er jeg endlig ligeglad med , men det er stadig taber agtigt, at men ik engang ka gennemføre et spil uden at cheate r*ven ud af bukserne..