Hdd recovery

  • yes, nu sidder jeg selv i lort til halsen!!! og det er med det hele.


    Har min års opgave liggende på en hdd som pludselig valgte at delete sin partition...


    Og oartition Magic kan ikke recover den. nogen der har gode forslag - al flame og ubrugeligt geil er ikke velkommen. Det her er virkelg seriøst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Prøv dette, det er gratis og skulle være ok.
    http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm


    Husk forresten at tage backup en anden gang ;)
    Sorry kunne ikke lade være. :]


    hehe... jeg er fattig - har ikke råd til 50 dvdskiver KUN til backup ... u get me ? *G*


    RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACK UP, DE GRÆDER BAGEFTER! 


    EDIT: dejligt stykke software, men er det ikke muligt at gøre fra windows ?.. gider ikke boote op på det diskettedrev jeg ikke har og de brænder medier jeg heller ikke har :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    hehe... jeg er fattig - har ikke råd til 50 dvdskiver KUN til backup ... u get me ? *G*


    Ahh du kunne da nøjes med en backup af opgaven, ihvertfald i dette tilfælde.

  • " GetDataBack for NTFS "


    " GetDataBack for FAT "


    KANONE programmer ... Læser harddisken og ikke fil-tabellen... Har brugt NTFS-versionen 2 gange da min fil-tabel gik heeelt i kage. Det lykkes mig at redde ~98% af mine filer da de jo ikke vare blevet overskrevet på harddisken. :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    " GetDataBack for NTFS "



    :hb: yiiihaaaaa grille.... way to go.... :) det program er bare top nice... :clap: ... weeee... du kommer med i min aften bøn x)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    EDIT: dejligt stykke software, men er det ikke muligt at gøre fra windows ?.. gider ikke boote op på det diskettedrev jeg ikke har og de brænder medier jeg heller ikke har :roller:


    Øhh jo, medmindre at din OS partition også er røget.
    Så er det jo i sagens natur lidt svært.
    Men ellers kan det sagtens køre i win, har faktisk aldrig set det gøre andet?
    Spørgsmålet er så om det er det program jeg har linket til, du taler om?


    Har også set at du har fundet dine filer igen, tillykke med det.


  • Jeg tillader mig lige at rette lidt på din sætning ;)


    RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACKUP! ...DE GRÆDER OFTE! 

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • programmet står som frosset nu (egentlig mest til Fried rat) ... men jeg kan sagtens bevæge programmets vinduer, så det er IKKE frosset.


    ved lægger lige et billed.:)