Half-Life 2 måske forsinket!!!!!!!

  • Oh Nej ikke nu igen!!!!!!! X(



    Se lige her!!! :rolleyes:


    "Det er et af de rygter man bare ikke håber er sandt. Men nu går der altså igen chokbølger gennem spilverdenen om at Half-Life 2 bliver forsinket. Og det er ikke ligefrem en ny ting for Valve eller for seriens mange fans.


    Rygtet går på at spillet ikke er ude denne sommer, men i stedet kommer engang til efteråret. Heldigvis kan dette betyde at spillet, der havde muligheden for at udkomme i august, kun bliver forsinket med uger eller dage, men i værste tilfælde kan det betyde at Half-Life udkommer engang i september, oktober eller november.


    Selv har Valve ikke kommenteret sagen og VU Games har heller ikke være fremme med en bekræftelse, så indtil videre forbliver det heldigvis ved rygterne."


    Fra. http://www.gamereactor.dk


  • ya pænt neder..men det kommer vel ik som nogle overaskelse? det har jo været forsinket de sidste 50gange.. kommer ihvertfald ik bag på mig..det er bare HL2 i en nøddeskal

  • ZZZZzzzzzz couldn't care less!!!!
    Jeg forstår ikke der er nogen der kan hidse sig op over det længere?
    Det er godt på vej til at blive den nye Duke Nukem Forever, vent det er det vist allerede. LOL
    De kan ligeså godt begynde på HL3 for HL2 kommer aldrig.
    Det skal nok blive endnu mere forsinket, fordi snart skifter de engine igen pga. spillet ellers vil se dateret ud. (En ret sikker formodning)
    Jorden når også at gå under før Doom3 udkommer. ;)


    Bevares det var da en nyhed de første par gange det blev udsat, men nu er det bare latterligt. :lame:


    Kunne man ikke bare lave en post der indeholdt følgende skabelon?
    HL2 nu udsat til "indsæt år"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Med alt det postyr der har været omkring HL2.. så har det sgu bare at være et overdrevent fedt spil.. og hvis ikke, så griner jeg min røv i laser.


    HeHe... Lige før du godt kan varme din lattermuskel op for med al den tid som de har haft, så burde spillet jo være et lidt så stort skridt i udviklingen som springet fra PacMan til FarCry næsten ... Bare for at være lidt krævende. :))


    Der var en GOD grund til at jeg solgte den HL2-kupon som jeg engang fik med mit forhenværende 9600 XT. Den dag jeg ville få brug for kupon´en er den jo spist op af støvmider... :))

  • Forventningerne er jo store.. De prøver måske at få grafikken og AI op på det niveau som der kræves nu om dage...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    HeHe... Lige før du godt kan varme din lattermuskel op for med al den tid som de har haft, så burde spillet jo være et lidt så stort skridt i udviklingen som springet fra PacMan til FarCry næsten ... Bare for at være lidt krævende. :))


    Der var en GOD grund til at jeg solgte den HL2-kupon som jeg engang fik med mit forhenværende 9600 XT. Den dag jeg ville få brug for kupon´en er den jo spist op af støvmider... :))


    Det kan også være at HL2 vil ligne PacMan i forhold til de spil der er ude, når det engang kommer/hvis det nogensinde kommer?


    Du kunne forresten have lamineret kuponen, det er der en del der har gjort.
    Netop for at den ikke skulle gå i opløsning eller blive spist. ;)

  • Der er da vist ved at gå lidt Duke Nukem Forever i det HL2? :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    Det kan også være at HL2 vil ligne PacMan i forhold til de spil der er ude, når det engang kommer/hvis det nogensinde kommer?


    Du kunne forresten have lamineret kuponen, det er der en del der har gjort.
    Netop for at den ikke skulle gå i opløsning eller blive spist. ;)


    LoL... prøv lige at tænke over det engang:


    HL2 udkommer, du bliver jublende glad. Fiser ned i butikken (eller hvor man nu får det henne) og får din kopi. Kommer hjem, åbner skidtet, smider cd'en i, begynder på install. Så spørger den om cd-key'en og du finder den frem fra skuffen... MEN der er satme blevet taget en bid af den... de midterste numre mangler!


    Jeg ville satme dø af grin :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • For det første tror jeg ikke jeg bliver jublende glad.
    Det var jeg måske blevet hvis det var kommet til tiden.
    Men ikke længere, det er som sagt latterligt.
    Enhver der efterhånden kan hidse sig op over udviklingen i sagen, burde nok tjekkes af lægen.
    Måske vedkommende mangler noget stimuli i hverdagen?


    For det andet er det vist ikke en cd-key der er på den voucher(kupon)
    Mener det er så man kan gå ned i en butik og få et gratis eksemplar, men problemet er det samme hvis kuponen er væk.

  • Hvor lang tid har FarCry været undervejs? For det tog da ikke særlig lang tid at producere vel?!


    Når man tænker på hvor godt spillet er, og hvor lang tid Crytek har været om at lave det - så må HL2/D3 da blive spil til et 13-taller så lang tid de har været undervejs! :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Tarantula ().


  • Var der seriøst nogen der troede at de udkom til sommer??? Når valve og gabe har sagt 2 gange at det først udkommer til september...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hvor lang tid har FarCry været undervejs? For det tog da ikke særlig lang tid at producere vel?!


    Når man tænker på hvor godt spillet er, og hvor lang tid Crytek har været om at lave det - så må HL2/D3 da blive spil til et 13-taller så lang tid de har været undervejs! :roller:


    Mjaaah CryTek startede lidt i 2001, men gik først rigtig igang i 2002, så det er faktisk ikke så lang tid.
    Det bliver kun ca. 2-3 år.
    Kig også her:
    http://farcry.gamesweb.com/artikel.php?artikel_id=29&page=1
    Der står ikke noget om forsinkelser i løbet af udviklingen.


    HL2 har derimod været under udvikling i 5-6 år(siden det første HL røg ud af døren), og har kostet mere end $40 milll. indtil videre(inklusiv pengene brugt på steam), spild af penge IMHO


    En lang udviklingstid er ikke nogen garant for kvaliteten.
    Se bare Duke Nukem Forever, er der nogen tilbage der tror det vil være godt når/hvis det dukker op?
    Det har været under udvikling endnu længere, men HL2 er på vej samme vej.

  • tjaa det kommer jo nok ikke som et chok for nogen.. sådan er det jo med de fleste spil. personligt tror jeg ikke det kommer før engang til næste år. hvis det overhovedet kommer!

  • HL2 er ikke forsinket. Det er stadig sat til "summer release", som kan være hen til sidst i september.


    Rygtet er bla. opstået pga. halfliferadio, som påstod at have pålidlig kilde (vil ikke sige hvem) som påstod at spillet var gået guld, men det ville tage mange måneder for udgiveren at ugive det.


    Dette rygte er afkræftet af Gabe.


    Greg Coomer har bekræftet så sent som i går at de stadig går efter summer release.


    "And just for the records..." så har dette spil kun været forsinket 1 gang, da det kun er VAVLe der kan forsinke det. De andre 8 gange eller lignede var det bl.a. Vivandi og CNN som kom med falske release datoer, som i bund og grund var spekulationer.


    Om HL2 bliver ringere end FarCry? Tja, VALVe har brugt meget tid på at udvikle deres "Source" som gør det muligt for den mest idiotiske computerbruger at lave et vellykket MOD.


    Ang. den kupon der var med i nogle pakker, så er det en kode til Steam, så du kan preloade, og få det gratis den vej. Du kan IKKE bytte den i en alm. butik, hvis du vil have spillet på DVD/CD, skal du sende kuponen ind til VALVe, så efter 3-4 uger vil de sende dig spillet.


    Pyha... 8o


  • Haha... Jeg er bare glad for jeg slap for den lorte kupon :D Nederen at vente 3-4 uger på det spil...