Cs: This game is currently unavailable

  • Jeg åbner steam og derefter prøver jeg at åbne CS. Den vil den bare ikke.
    Den skriver som følgende "This game is currently unavailable. Please try again at another time"


    Hvad gør jeg for at kunne spille igen...Hjæææælp!

  • måske de har lukket for det indtil HL2/CS2 udkommer.. Har jeg hørt at de ville gøre.. men kan være det kun var et rygte

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    måske de har lukket for det indtil HL2/CS2 udkommer.. Har jeg hørt at de ville gøre.. men kan være det kun var et rygte


    Hmmm..... næppe da... det spil kommer da formentlig ikke af nettet de næste 5 år da...! ..

  • (20:37:47) (@SteamBot) Announcement: We have recived a lot of comments saying Steam is offline or you cannot connect. It appears Steam is offline. Please be patient. Thank you

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Og hvorfor i alverden skulle de lukke for CS? Det må da være dagens joke. :D :P



    klart en joke så ville alle CS nørder sg lægge sig til at dø men vi kan da høbe de lukker for det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne



    klart en joke så ville alle CS nørder sg lægge sig til at dø men vi kan da høbe de lukker for det :)


    Ja for alle der spiller CS er dumme og lugter grimt. Men dem der spiller BF og andre spil er bare seje. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Ja for alle der spiller CS er dumme og lugter grimt. Men dem der spiller BF og andre spil er bare seje. :roller:


    Jeg går ud fra det er ironi, men man kan aldrig vide.


    Jeg forstår ikke helt de mennesker der ønsker at CS skal lukke ned bare for at dem der kan lide at spille spillet de skal miste noget de kan lide at bruge tid på?!


    Jeg har en ide om at dem der hakker på CS og ønsker dårlige ting for dem der kan lide det, at de har de utroligt dårligt med dem selv eller sådan noget!


    Jeg kan ikke rigtigt komme på andet da det da ikke kan være et sundhedstegn at bruge så meget energi på at hakke på et spil man ikke bryder sig om istedet for at bare lade være med at beskæftige sig med det.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne



    klart en joke så ville alle CS nørder sg lægge sig til at dø men vi kan da høbe de lukker for det :)


    Og du håber at CS nørderne ville dø eller hvad?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • Rooolig Mulle, spis en skovsnegl .. *G*


    Som arrangør af LAN har jeg selvfølgelig oplevet tilhængere af flere forskellige ting, og CS spillere er indtil videre dem der whiner allermest når de ikke får deres vilje .. Og jeg kan ikke helt se grunden til det ..


    "Vi vil ikke møde de bedste i første runde .." Nej, måske ikke, men i havde nok tabt hvis i havde mødt dem i 2. runde ..


    Hvorfor skal det være sådan?


    Jeg hader ikke CS og CS spillere, synes bare de nogen gange skulle snuppe en kiks ..


    Som den kloge læser nok har opdaget, spiller jeg ikke selv CS, og kommer heller aldrig til det ..

  • Nu spiller jeg stort set ikke CS mere... ikke fordi jeg ikke gidder men har bare ikke så meget tid.


    Men jeg syntes meget af det der bliver lukket ud er direkte latterligt....


    Som en siger lad da værd med at beskæftig jer med det hvis i har så mange problemer med det.


    Kan godt være der er nogen CS gamere der whiner men der er også mange som ikke gør.


    Så kan vi tænke over hvor mange der gamer CS fremfor andre spil også tror jeg der er midst lige så mange whiner i de andre.
    Der er bare fære spiller i alt så man ligger mindre mærke til det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    måske de har lukket for det indtil HL2/CS2 udkommer.. Har jeg hørt at de ville gøre.. men kan være det kun var et rygte


    Endelig!! :T Haha:D


    Ej det er sq surt for dig...

  • Drop jeres CS debat. Fører aldrig til noget alligevel.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Hmmm..... næppe da... det spil kommer da formentlig ikke af nettet de næste 5 år da...! ..


    tja.. jeg tror sq at når CS2 kommer, så dropper alle de hardcore spillere sq det normale grimme CS..

  • Hvis vi nu lige kan vende tilbage til den oprindelige problemstilling:


    Den er som følger: Steam har IKKE KUN været nede i et par timer det har været nede i en måned snart. Den skriver stadigvæk:

    "This game is currently unavailable. Please try again at another time"


    Kan det have noget at gøre med at jeg heller ikke kan logge på netbankt. Har ringet til hotline de sagde det varen fejl i windows der gjorde jeg ikke kunne logge på netbankt det var et eller andet med internetsecurity.


    Kan det også påvirke Cs når man logger på Cs er der så også security og sådan noget?

  • Kan da godt være at jeg overreagerer, men jeg er bare så træt af at folk generaliserer så meget når det drejer sig om CS spillere.


    Man kan ikke sige at ALLE whiner og alle opfører sig på en given måde.


    Som sagt så kan de godt være jeg overreagerer, men jeg er bare SÅÅÅ træt af folks fordomme!


    Som _WHAT_ skriver er der altså også mange som ikke whiner og tager det for hvad det er- et spil.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr