Only the Best Pop up GRRRR

  • Jeg for nogen gange en popup fra only the best... ved ikke hvor den kommer fra det er ikke fra de sider jeg er på og den er sgu pænt belastende.


    Nogen der har en løsning på det ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • du ka bare hente PopUpPopper - så vælger du selv fra hvilke sider du vil og ik vil ha popups.. - popoup dubedidob popop popellop gallopshop

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rusH
    du ka bare hente PopUpPopper - så vælger du selv fra hvilke sider du vil og ik vil ha popups.. - popoup dubedidob popop popellop gallopshop


    Hvad fanden har du røget!? :crazyeyes:

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • hehe - ej, det sq nok fordi jeg ik har røget 1 uge nu!


    Fik bare hjerneskade af alle de pop ord, men popupblocker ell popper er sq go nok :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rusH
    hehe - ej, det sq nok fordi jeg ik har røget 1 uge nu!


    Fik bare hjerneskade af alle de pop ord, men popupblocker ell popper er sq go nok :D


    Hedder det ikke Popper(s) og er noget som gays bruger for at åbne? ... nogen bliver os skæve af det.


    Jeg har selv siddet og kigget lidt på googles popupblocker, og den virker sq okay.

  • Det er ikke lige en popup blocker jeg mangler.... jeg ved ikke hvorfor den kommer... kommer også her når jeg bare sidder med tweak åben.


    Har scannet med ad-aware den finder ikke noget :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Hedder det ikke Popper(s) og er noget som gays bruger for at åbne? ... nogen bliver os skæve af det.


    Jeg har selv siddet og kigget lidt på googles popupblocker, og den virker sq okay.


    Jo det hedder poppers, men er ikke noget kun bøsser bruger .. Det er desuden også blevet forbudt at forhandle i DK nu, grundet nogen af de stoffer der er i ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jo det hedder poppers, men er ikke noget kun bøsser bruger .. Det er desuden også blevet forbudt at forhandle i DK nu, grundet nogen af de stoffer der er i ..


    Poppers er forskellige typer nitrit-forbindelser så vidt jeg umiddelbart lige husker. Det er faktisk et gammelt lægemiddel som blev brugt til hjertepatienter da det får blodkarne til at åbne sig. :)) ... Men samtidig er man extra udsat hvis man har hjerteproblemer eller for lavt eller højt blodtryk bl.a.... Kan jeg ikke helt få til at passe sammen ... Men sådan er det jo med læger. :))


    Er det blevet forbudt ? .. Hm. Der kan man bare se. Kan da huske man kunne få det inde i bl.a. istedgade i gamle dage ...


    Giftigt noget... :camp:


  • Jep, diverse sex-shops har også altid haft det - indtil nu. Dog er poppers ret nytteløst - medmindre man tænder på hovedpine, selvfølgelig :))