HL CD-key allerede i brug! ( steam )

  • Jeg har lige købt mig et 100% originalt half-life i en butik idag, og vil så til at spille steam.



    Men når jeg skal skrive min CD-key i steam, siger den at min key allerede er i deres data-base!!
    Men det er den jo ikke!


    Hva kan jeg gørE?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Gå ned og få en ny key ... 8)


    Kan man vist ikke.......

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313


    Kan man vist ikke.......


    Har du prøvet?
    Jeg fik en ny dengang jeg købte Return to Castle Wolfenstein...
    For der skete det samme...
    Det var godt nok ikke der hvor jeg købte den jeg fik en ny.. Men jeg skrev til spiludgiveren og brokkede mig lige så stille.. :)
    Så fik jeg en ny..

  • problemet er vel kendt, men der er ikke mange der får deres spil byttet ;) men held og lykke med forsøget.


    Det mest sikre er at købe en der allerede er oprettet, så er man sikker på den ikke er taget.


    Syntes personligt det er lamt af dem der sidder og prøver mange mulige kombinationer, for at finde en gratis key :dots:

  • Du skal tage et closeup billede af din bong, cd, cover, cdkey (den burde være på manuellen), og et lille familibillede hvor alt er samlet.


    Så skal du sende det til en Hien Nguyen (huh?), hvor du skal sige at der er et fjols der har nappet din cdkey, og du vil gerne have en ny.


    5 min efter jeg havde sendt mine info fik jeg en funktionel cdkey.


    Mailen til fyren er: Hien.Nguyen@vugames.com


  • lyder sq nice :D , er det dem der laver HL?

  • Nej, ham gutten der styrer bare cdkey'sne og deslige ved CS.


    Dem der laver HL/HL2 er VALVe. Hvis du er interesseret i at spørge dem om noget, så burde du lige tjekke http://www.halflife2.net > forums > half life 2 diskussion > øverste sticky, der er mange siders mail's fra VALVe omkring HL2.